کد خبر: ۱۰۰۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ 16 October 2021
جشن بزرگ آغاز ولایت امام عصر (عج) و منجی عالم بشریت عصر امروز (شنبه) مصادف با نهم ربیع‌الاول در پیاده راه میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا؛ رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان همدان در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: نهم ربیع‌الاول به‌عنوان سرآغاز امامت حضرت مهدی (عج) بهترین فرصت برای تجدید عهد و بیعت با آن حضرت و توجه خاص به عهد و میثاق با امامی که حاضر و ناظر است.

«سید مرتضی حسنی حلم» با اشاره به برنامه‌های جذاب و مفرح برگزار شده در این جشن، افزود: برگزاری مسابقات مختلف ویژه کودکان و نوجوانان همراه با اهدای جوایز به افراد با نام‌های "مهدی و نرجس" از جمله برنامه‌های این جشن بود.

رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان همدان اظهار داشت: برگزاری مسابقه کتابخوانی، برپایی غرفه مهدویت با همکاری حوزه علمیه و مرکز تخصصی مهدویت، قرائت زیارت آل یاسین در مساجد سراسر استان پس از اقامه نماز مغرب و عشا، انتشار کلیپ‌های مذهبی با موضوع آغاز امامت امام مهدی (عج) از مهم‌ترین فعالیت‌های گرامیداشت آغاز امامت، ولی عصر (عج) است.

حسنی حلم گفت: ویژه برنامه جشن بزرگ مهدویت با همکاری شهرداری همدان، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، «سیدمجتبی حسینی یمین» استاد حوزه و دانشگاه در این جشن پیرامون مهدویت و بیعتی دوباره با امام زمان (عج) سخنرانی کرد.

نهم ربیع الاول سال ۲۶۰ هجری قمری آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار