ضرورت رسیدگی ویژه به وضعیت سالن آمفی تئاتر رضوانشهر

کد خبر: ۸۸۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 07 August 2020
محمد یاری خواستار رسیدگی ویژه و تخصیص اعتبار برای پروژه ۱۹ ساله سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان شد.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، «حسن محمد یاری» شامگاه (پنج‌شنبه، 16 مرداد) در دیدار از روند پیشرفت پروژه سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر گفت: وضعیت این پروژه به‌صورت مکتوب برای بررسی گزارش شود تا اعتبارات لازم برای پایان این پروژه جذب و تخصیص یابد.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با ابراز تاسف از طولانی شدن روند تکمیل پروژه ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات لازم به‌زودی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

 

محمد مهدی مظفری فرماندار رضوانشهر نیز در این بازدید گفت: سال گذشته حدود یک میلیارد تومان برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شد که از این مقدار تنها 200 میلیون تومان تخصیص یافت.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر نیز گزارشی از وضعیت این سالن ارائه کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار لازم پیمانکار پروژه آمادگی دارد ظرف سه ماه سالن را به ارشاد تحویل دهد.

 

مجید شافعی یاد آور شد: در حال حاضر یکی از اتاق‌های (حدود 60 متری ) مجتمع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برای اجرای تئاتر، رونمایی از کتاب و نمایش فیلم اختصاص یافته که در شان مردم هنردوست رضوانشهر نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این سالن از زمان احداث مجتمع از سال ۸۱ به مدت حدود ۱۹ سال نیمه تمام مانده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده، در حال فرسوده شدن است.

 

شافعی تاکید کرد:  ساخت این مجتمع را اداره کل راه و شهرسازی برعهده دارد و مجموعه ارشاد نقشی در ساخت ندارد و صرفا بهره بردار است.

 

گفتنی است، سالن آمفی تئاتر رضوانشهر با۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ظرفیت۳۵۰ نفر، دارای سالن، بالکن و سن استاندارد بوده و طراحی آن به گونه ای است که می توان از آن به‌عنوان سینما، تئاتر و سالن اجتماعات استفاده کرد ولی با گذشت سالها همچنان با مشکل تامین اعتبار مواجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار