جانشین یگان ویژه استان ایلام:

پلیس ایران یک پلیس ارزشی و اخلاق محور است

جانشین یگان ویژه استان ایلام گفت:امروز پلیس براساس مهارت های علمی ، فنی و هوشمندانه، عمل می کند و ضمن دارا بودن اشرافیت اطلاعاتی، آمادگی مواجهه با هرگونه حوادث پیش بینی نشده را هم دارد.
کد خبر: ۵۷۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 26 February 2018

 

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ تقی چولکی امروز در جمع کارکنان یگان ویژه استان ایلام، پلیس ایران را یک پلیس ارزشی و اخلاق محور دانست و بیان داشت: امروز پلیس براساس مهارت های علمی ، فنی و هوشمندانه، عمل می کند و ضمن دارا بودن اشرافیت اطلاعاتی، آمادگی مواجهه با هرگونه حوادث پیش بینی نشده را هم دارد.

وی گفت: امسال این شرایط برای پلیس فراهم بود و به نحو احسن توانست ماموریت هایش را انجام دهد به گونه ای که چندین بار رفتار های حرفه ای گرایانه پلیس مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی با بیان این که پلیس به عنوان نهاد حافظ امنیت، مهمترین وظیفه‌اش برقراری نظم و امنیت عمومی درجامعه است، اظهار داشت: خدمت به مردم از افتخارات کارکنان نیروی انتظامی است و کارکنان باید با عملکرد صحیح و پسندیده به گونه‌ای عمل کنند که این اعتماد مردم به پلیس حفظ و افزایش یابد.

جانشین یگان ویژه استان ایلام افزود: بر اساس فرمایشات"مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، پلیس حافظ نظام و ارزش های انقلاب بوده و تفاوت پلیس جمهوری اسلامی ایران با سایر پلیس های جهان این است که ما با اعتقادات خود که از بزرگان دین الگو گرفته ایم به وظیفه خود عمل می کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار