طلوعی برای غروب سایه ها

امیرحسین فتاحی
کد خبر: ۱۱۷۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ 06 July 2024

تابناک ایلام، امیرحسین فتاحی: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ایران با تمام حواشی و دل سردی و دل گرمی هایش در تاریخ پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار و روز بعد در شانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ با اعلام پیروزی دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور محبوب و منتخب مردم به پایان رسید.

پایانی برای آغاز امید و سربلندی و نشاط و آغازی برای پایان سایه یاس و ناامیدی، کینه و افترا و دروغ و تبعیض و تحجر و بداخلاقی ها و … .

بار دیگر ملت شریف و عزتمند و آگاه ایران در این انتخابات که در دو مرحله برگزار شد با مشارکت کمرنگ(دور اول) و پررنگ(دور دوم) خود حماسه آفریدند و به خوبی ثابت کردند تفاوت این دوره از انتخابات را درک و پیام خود را به تمام سیاستمداران ایران و جهان نشان دادند.

پیامی از جنس دلخوری از وضعیت موجود برای سیاستمداران و در خواب فرو رفتگان داخلی در دور اول و نیز پیامی از جنس تعصب و غیرت به این مرز و بوم برای بیگانگان خارجی و داخلی در دور دوم‌ انتخابات.

اکنون که بار دیگر ملت فهمیده و لایق ایران دست رد بر سینه حامیان سایه و تحریم و جنگ و تحجر زدند رنگ امید و نشاط جای رنگ سرد و تاریک ناامیدی که بر جامعه حاکم شده بود را گرفت.

امید می رود که آمدن دکتر مسعود پزشکیان به عنوان منتخب مردم در مقام ریاست قوه مجریه طلوعی باشد بر غروب سایه ای نحس و بدفرجام بر سر ایران و مردم شریف و رنج کشیده اش. رنجی که حامیان تحریم و جنگ و نفاق بر آنها تحمیل کردند و اکنون که مردم بار دیگر دست رد بر سینه آنها زدند مطمئنا کینه و سنگ اندازی هایشان در جهت ناکامی دولت دکتر پزشکیان و بهبود زندگی مردم بیشتر خواهد شد.

همانطور که انتخاب دکتر مسعود پزشکیان از سمت مردم یک انتخاب آگاهانه و حاوی پیام های مهم به داخل و خارج ایران است ادامه مسیر نیز چه از طرف مردم و چه از طرف رییس جمهور منتخب باید کاملا آگاهانه و از روی مردم داری باشد.

در این برهه سخت و طافت فرسا که مردم جان به لب رسیده ایران بازهم پای خون شهیدان ایستادند و حماسه آفرین شدند این انتظار از رییس جمهور منتخب می رود که هیچگونه مصلحت نگری و برنامه و فشاری که بر ضد ایران و مردمانش باشد را قبول نکند و با افشاگری گروه های فشار و اقلیت هایی که در مسیر سعادت مردم سنگ انداری میکنند و شفاف سازی در مورد آنها جوابی درخور ملت و اعتمادشان به خود را بدهد.

مردم ایران پس از گذراندن روزها و ماه ها و سال های سخت و تحمل بسیاری از رنج ها، دیگر نمی خواهند نظاره گر اعمال و افکار و عقاید نیابتی و مخرب گروه های تندرو و مصلحت اندیشی ها برای سرپوش گذاشتن بر اشتباهات آنها و قربانی شدن خودشان بخاطر هیچ و پوچ باشند و چهار سال دیگ از عمر غیرقابل برگشتشان با رنج و عذاب بگذرد.

این انتظار از رییس جمهور منتخب می رود که سایه بان سایه نشینان را آوار و پایانی برای آنهایی باشد که یک جایگاه قدرت و سبک زندگی میزبانی با در گرو گذاشتن حق و حقوق، ثروت و آینده مردم و کشور برای خود رقم زده اند که نتیجه آن مطمئنا جلب اعتماد و انگیزه مردم و ایجاد پایگاه های مردمی برای حمایت از رییس جمهور محبوب و مردم دار خواهد شد و آن زمان است که ایران و ملتش به اقتدار و ثبات و آرامش قبلش بازخواهد گشت.

* همه برای یکی، یکی برای همه *

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار