پلیس نوروزی دست به کارشد

قرارگاه نوروزی سال 94 فرماندهی انتظامی دوشنبه با حضور پلیس های تخصصی و جمعی از فرماندهان انتظامی شهرستان های همدان فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹ 17 February 2015

قرارگاه نوروزی سال 94 فرماندهی انتظامی دوشنبه با حضور پلیس های تخصصی و جمعی از فرماندهان انتظامی شهرستان های همدان فعالیت خود را آغاز کرد.
جانشین انتظامی استان همدان  در این ارتباط به ایرنا گفت: در نخستین نشست قرارگاه نوروزی تمامی کاستی ها و مشکلات طرح نوروزی سال گذشته رصد شد.
سرهنگ 'علی اصغر خرم روی' افزود: هدف نیروی انتظامی همدان از رصد و بررسی معایب طرح نوروزی پلیس رفع کاستی ها و تقویت نقاط قوت است.
وی اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال با بهره گیری از توان نیروهای پشتیبانی و کمکی درصدد ایجاد بستری ایمن برای مسافران و گردشگران نروزی هستیم.
وی گفت: استان همدان بواسطه وجود جاذبه های تاریخی، تفریحی و توریستی همواره در ایام نوروز پذیرای جمعیت زیاد از گردشگران بوده که پلیس ضمن استقبال شایسته از مسافران امنیت را نیز برای آنان فراهم کرده است.
جانشین انتظامی استان همدان بیان کرد: بخشی از نیروهای پلیس در مراکز تفریحی و توریستی مستقر می شوند تا علاوه بر هدایت گردشگران از ایجاد گره های ترافیکی جلوگیری نمایند.
سرهنگ خرم روی بیان کرد: گشت های خودرویی و موتوری در ایام نوروز افزایش می یابد تا شاهد نوروزی ایمن برای مسافران و شهروندان باشیم.
وی افزود: با توجه به عزیمت شماری از شهروندان در ایام نوروز به سایر نقاط کشور و خالی ماندن منازل تدابیری برای جلوگیری از سرقت پیش بینی شده است.
وی توصیه کرد: با توجه به قرار گرفتن همدان در مسیر استان های مرکزی و غربی کشور، شاهراههای ترانزیتی این استان از محورهای پرترافیک محسوب می شود.
سرهنگ خرم روی اضافه کرد: با تشکیل قرارگاه پلیس به منظور کاهش سوانح احتمالی تیم های پلیس راه و راهور افزایش می یابند.
فعالیت قرارگاه نوروزی پلیس تا 15 فروردین ماه سال 94 ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار