فرصت خوب همدان در نمایشگاه گردشگری سلیمانیه عراق

کد خبر: ۱۱۸۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۵ 08 September 2024

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی برای حضور مشترک استان‌های کرمانشاه، همدان و کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق گفت: این رویداد فرهنگی فرصتی بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری و ارتباط با بازار‌های بین‌المللی است.

به گزارش تابناک همدان، علی خاکسار روز شنبه ۱۷ شهریورماه ١٤٠٣ در جلسه هماهنگی حضور استان‌های غرب کشور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق اظهار کرد: این رویداد فرهنگی و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق همزمان با هفته گردشگری از ۵ لغایت ۸ مهرماه سال جاری در این شهر برگزار می‌شود.
معاون گردشگری همدان حضور استان در این نمایشگاه را فرصتی طلایی برای معرفی هرچه باشکوه‎تر ظرفیت‎ها و جاذبه‎های گردشگری منطقه عنوان کرد و افزود: منطقه غرب ایران دارای پتانسیل و ظرفیت‌های فراوانی در بخش گردشگری است که باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

او یاداور شد: انتظار می‌رود با همکاری و همراهی بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی بتوان ضمن معرفی توانمندی‌های استان، زمینه سرمایه‌گذاری و ارتباط با بازار‌های بین‌المللی بیش از پیش فراهم شود.

معاون گردشگری استان کرمانشاه نیز در این نشست هماهنگی اظهار کرد: حضور در این نمایشگاه با توجه به اینکه کشور عراق بازار هدف اصلی گردشگری خارجی و سلامت استان‌های غرب کشور است، از اهمیت خاصی برخوردار بوده و همه توان خود را برای حضور قدرتمند در این نمایشگاه برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری به کار می‌گیریم.

وحید امیری با بیان اینکه همه ظرفیت‌های گردشگری غرب کشور در این نمایشگاه معرفی خواهد شد، تصریح کرد: یکی از محور‌های مورد توجه ما برای ارائه در نمایشگاه گردشگری سلیمانیه عراق حوزه گردشگری سلامت است.

امیری بیان کرد: استان‌های غرب کشور از ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه خدمات سلامت برخوردار هستند و با توجه به همجواری با کشور عراق و نیاز‌های این کشور به خدمات پزشکی و درمانی این حوزه به شکل ویژه این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

معاون گردشگری استان کرمانشاه، اظهار کرد: در این نمایشگاه ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های کرمانشاه، کردستان و همدان به نمایندگی از کشور به شکل مشترک حضور خواهند داشت.

معاون گردشگری استان کردستان نیز بر حضور قوی در این نمایشگاه تاکید کرد. 

آرمان وطن دوست گفت: با برنامه ریزی مناسب و حضور قوی دفاتر خدمات گردشگری در معرفی هرچه بهتر غرب کشور در سلیمانیه عراق بسیار مثمر ثمر بوده و با این کار غرب کشور از حضور گردشگران در تمام فصول برخوردار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار