مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام؛

دپوی بیش از ۴ میلیون بطری اب معدنی برای ایام اربعین در مرز مهران

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام گفت : بیش از ۴ میلیون بطری اب معدنی دپو شده در سرد خانه های استان در بین زائران توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵ 28 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛زارع بیان داشت : ستاد اجرایی فرمان امام همچون سال گذشته از موکب های فعال که در مسیر تردد زائران اربعین قرار دارند پشتیبانی اقلام خوراکی انجام میدهد

وی مطرح کرد : امسال با توجه به برنامه ریزی های انجام شده نسبت به سال های گذشته با قدرت، سرعت،کارامدی و حمایت بیشتری برای ارائه خدمات به زائران اربعین مرز مهران به صورت شبانه _روزی پای کار هستیم. 

 زارع ادامه داد : در ایام اربعین هر نقطه از مسیر حرکت زائران، از ورودی شهر شباب گرفته تا نقطه صفر مرزی هر کجا نیاز به توزیع آب و غذا باشد بلافاصله ستاد اجرایی با تمام توان حاضر می‌شود و مثل سال گذشته از هرگونه بحران جلوگیری خواهد کرد.

وی ، با اشاره به اینکه با توجه به اهداف طراحی شده، که نهادهای حاکمیتی و دولتی ورود نکنند و پشتیبان مواکب باشند، بیشتر نقش پشتیبان را انجام می‌دهیم، تصریح کرد: سال گذشته با توجه به حجم زیاد زائر و خدماتی که ارائه می‌شد پشتیبانی ما ۳۰ درصد ظرفیت خدمت موکب بود و این امر گام مهمی در راستای مردمی کردن خدمات مواکب بود که انشاالله امسال بیشتر و بهتر انجام خواهد شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام  یاد آور شد : سال گذشته افسران زبده و کار کشته ارتش و سپاه عزیز شبانه_ روز و بدون احساس خستگی با پشتیبانی لجستیکی آب، غذا و یخ را به دست زائران عزیز رساندن که جا دارد از این عزیزان و فرماندهی محترم این نیروها تشکر و قدردانی کنیم./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار