مدیرعامل آبفای استان خبر داد؛

30 روستای شهرستان دهلران در اولویت آبرسانی قرار دارند

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه در طرح محرومیت زدایی روستاهای شهرستان تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و روستاهایی که دارای تنش آبی هستند بوسیله تانکر سیار آبرسانی می شوند،گفت: در قرارداد دوم محرومیت زدایی ۳۰ روستای شهرستان در اولویت آبرسانی قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 09 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ در این بازدید که تعدادی از مدیران شرکت نیز حضور داشتند از وضعیت آب‌رسانی، مخازن ذخیره، شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شهرستتان دهلران بازدید شد.

پرویز ناصری در حاشیه این بازدید، تأمین و توزیع پایدار آب شرب مشترکین را از وظایف اساسی و اصلی شرکت آبفا برشمرد و در همین راستا جهت ارتقا خدمات آب‌رسانی در شهرستان دستورات و برنامه‌های اجرایی‌ لازم را عنوان کرد.

وی در پایان این بازدید با حضور در فرمانداری این شهرستان، در جلسه‌ای با معاون سیاسی، امنیتی و معاون عمرانی فرمانداری ویژه دهلران، با تاکید بر اینکه شهرهای مهران و دهلران بدلیل گرمای بیش از حد در اولویت فعالیت‌های شرکت آبفای استان هستند، اظهار داشت: کارهای بسیار خوبی در دهلران از جمله حفاری ۴ حلقه چاه انجام گرفته، یک حلقه تجهیز و وارد مدار شده و مابقی طی چند ماه آینده به بهره برداری می رسند که با بهره برداری از آنها، شاهد ارتقا خدمات آب رسانی در این شهرستان خواهیم بود.

ناصری ادامه داد: بخش اعظمی از مشکلات تأمین آب برطرف گردیده و پیش بینی می شود سال آینده مشکلی در حوزه تامین و توزیع آب در شهرستان دهلران نداشته باشیم.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه در طرح محرومیت زدایی روستاهای شهرستان تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و روستاهایی که دارای تنش آبی هستند بوسیله تانکر سیار آبرسانی می شوند، یاد آور شد: در قرارداد دوم محرومیت زدایی ۳۰ روستای شهرستان در اولویت آبرسانی قرار دارند.

همچنین در این جلسه معاون سیاسی امنیتی و معاون عمرانی فرمانداری ویژه دهلران ضمن اعلام همکاری و حمایت، با ابراز رضایت از عملکرد و اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی به‌ویژه در حوزه تأمین آب شهرستان دهلران خواستار ادامه این روند شدند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار