برگزاری افتتاحیه تئاترکودک درشهربازی رنگین کمان

رئیس بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از برگزاری جشن افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهربازی رنگین کمان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ 01 October 2015
رئیس بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از برگزاری جشن افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهربازی رنگین کمان همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛فاضل عبادی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 9 مهرماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: آیین گشایش این جشنواره پنجشنبه 9 مهرماه ساعت 19 در شهربازی رنگین کمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور هزاران نفر از کودکان، نوجوانان و خانواده‌های همدانی برگزار می‌شود، افزود: شعار جشنواره تئاتر کودک «کودکان امروز تماشاگران خلاق» است که امیدواریم این شعار در این جشنواره تحقق یابد.

رئیس بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تصریح کرد: سه گروه نمایشی از استان همدان در بخش وی‍ژه این جشنواره حضور دارند که این امر موجب رشد و پویایی روزافزون تئاتر در حوزه کودک و نوجوان می‌شود.

وی با بیان اینکه 9 گروه نمایشی در بخش کودک اجرای نمایش خواهند داشت، گفت: هشت گروه‌ نمایشی نیز در بخش نوجوان این جشنواره حضور خواهند داشت.

عبادی با بیان اینکه هفت گروه نمایشی در بخش بین‌الملل نمایش دارند، افزود: نمایش‌های بخش بین‌الملل از کشورهای فنلاند، آلمان دو گروه، استرالیا، آفریقای جنوبی، ایتالیا، روسیه و هندوستان در جشنواره همدان حاضر شده‌اند که نمایش کشور روسیه در بخش خیابانی جشنواره اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایش‌های ویژه خردسال در آمفی تئاتر اداره کل ارشاد اجرا می‌شود، گفت: پنج نمایش از شهرهای تهران، همدان و آستانه اشرفیه نمایش داده می‌شود.

رئیس بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه سه نمایش در بخش دانش‌آموزی اکران خواهد شد، افزود: نمایش‌های بخش دانش‌آموزی در کانون مهدیه اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: نمایش‌های بخش خیابانی در سه نقطه از جمله شهربازی رنگین کمان، پارک کودک و محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود.

عبادی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به مدت پنج روز اجرای نمایش خواهد داشت، افزود: مراسم اختتامیه جشنواره بیست و دوم نیز روز سه‌شنبه 14 مهر‌ماه ساعت 10 صبح در سالن اصلی مجتمع بوعلی سینا برگزار خواهد شد.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 9 تا 14 مهر‌ماه در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار