معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران ضوابط و مقررات سرباز محقق را تشریح کرد
کد خبر: ۹۹۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰ 22 September 2021

به گزارش تابناک مازندران، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران ضوابط و مقررات سرباز محقق را تشریح کرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، محمدرضا کریم پور در این باره، اظهار کرد: در راستای استفاده بهینه از توان علمی جوانان تحصیل کرده، در سال های اخیر فرصتی ایجاد شده تا مشمولان وظیفه دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر بتوانند با انجام پروژه تحقیقاتی در سطح نیروهای مسلح از کسر خدمت بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه شرط بهره مندی مشمولان از پروژه های تحقیقاتی، نداشتن غیبت است، گفت: دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر، فارغ التحصیلانی که در مهلت یکساله معرفی خود قرار دارند و دارندگان برگ آماده به خدمت تا موعد اعزام قانونی خود می توانند نسبت به اجرای فعالیت های تحقیقاتی اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خصوص نحوه دریافت پروژه تحقیقاتی توضیح داد: داوطلبین می بایست  به  سازمان های نیروهای مسلح و یا مراکز تحقیقاتی مراجعه و تقاضای خود را ارائه و حسب توانمندی آنان به مراکز تحقیقاتی یا معاونت تخصصی مربوط معرفی می شوند و درنهایت در صورت تاییدپروژه در سامانه نیروهای مسلح ثبت می شود.

وی اظهارکرد: کارکنان وظیفه حین خدمت صرفا مجاز به گرفتن پروژه تحقیقاتی مرتبط با مدرک تحصیلی از نیرو یا سازمان محل خدمت خود می باشند و همچنین کارکنان وظیفه ای که دارای خدمت قبلی هستند می بایست نسبت به اخذ پروژه تحقیقاتی از یگان خدمتی قبلی خود اقدام کنند.

کریم پور با بیان اینکه  حداکثر مدت کسرخدمت برای سربازان محقق 12 ماه است، افزود: ثبت اطلاعات مربوط به پروژه کارکنان وظیفه محقق مانند انصراف، خاتمه کار، عنوان پروژه و غیره به عهده یگان کسری پروژه است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران در خاتمه، خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار