کد خبر: ۹۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 22 September 2015
معاون خدمات مشترکین آبفای استان البرز از راه‌اندازی سامانه قرائت هوشمند کنتور آب خبر داد.

محمد جعفر قلی‌زاده درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان یاران (ایسنا) منطقه البرز، اظهارکرد: با راه‌اندازی این سامانه هر مامور قرائت كنتور با در اختيار داشتن يك تبلت مجهز به سيم كارت كه در آن نرم افزار ويژه قرائت نصب شده با اتصال به سيستم مركزي قرائت، هر روز بدون نياز به مراجعه به آبفا از طريق اينترنت بوسيله تبلت خود، برنامه كاري‌اش را براي روز جاري دريافت مي‌کند.

وي افزود: این مامور می‌تواند ارقام قرائت شده را به همراه زمان و موقعيت مكاني خود، به سيستم مركزي انتقال مي‌دهد.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: در ادامه اين روند، سرور مركزي، قبض نهايي مشترك را با آخرين اطلاعات موجود محاسبه و براي تبلت مامور قرائت ارسال مي‌كند.

وی ادامه داد: با این کارمامور می‌تواند قبض آب مشترکین را در محل چاپ و در همانجا به مشترك ارايه و يا مبلغ را براي مشترك پيامك كند.

قلی‌زاده یادآورشد: عدم نیاز به مراجعه مامور براي تخليه اطلاعات، نگهداري نامحدود اطلاعات توسط ماموران در روزهاي مختلف، جستجو در اطلاعات، مشاهده نقشه قرائت براي ماموران جديد، اخذ گزارشهاي كنترلي، ذخيره سازي اطلاعات قرائت در زمانهايي كه سرويس اينترنت فعال نباشد ازجمله مزایای راه اندازی این سیستم است.

معاون خدمات مشترکین آبفای استان البرز در پایان گفت: جمع‌آوري اطلاعات تخلف مشترك مانند نصب مستقيم پمپ بر روي شبكه، تغيير كاربري، ساخت و ساز، دستكاري كنتور و همچنين شناسايي آب غيرمجاز همراه با درج و ارسال عكس به سيستم مركزي از جمله كاركردهاي دیگرسامانه قرائت هوشمند كنتورهاي آب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار