مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام؛
مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت: ۲ هزار و ۴۸۱ فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار ۹۳۳ میلیارد ریال در استانرداخت شده است.
کد خبر: ۹۸۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 27 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ همت الله ناصری افزود: صندوق استان ایلام طی تفاهم نامه با بنیاد برکت از ابتدای شهریور سال گذشته تاکنون هزار و ۴۳۱ فقره طرح اشتغالزایی با اعتبار ۴۹۲ میلیارد ریال پرداخت کرده که برای هزار و۴۳۱ نفر نیز اشتغال ایجاد کرده است.

وی گفت:۱۶۶ فقره طرح اشتغالزایی در روستاها و مناطق محروم استان با بیش از ۲۴۳ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۰۰ نفر پرداخت شده است.

همتی ادامه داد: بزرگترین طرح مشارکتی اشتغال روستایی کشور با عنوان کشت و فرآوری گیاهان دارویی با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امیداستان با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال ۵۰ نفربصورت مستقیم و ۵۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم در روستای گل زرد شهرستان دره شهر در سال جاری و با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و جمعی از مقامات استانی افتتاح شد.

وی افزود:صندوق کارآفرینی امید با تغییر روش پرداخت تسهیلات از خود اشتغالی انفرادی به کسب وکارهای مبتنی بر مدل های خطی، مرکب، منظومه ای و غیره منابع اعتباری خود را بصورت قرض الحسنه ای ومنسجم باهدف ایجاد اشتغال پایدار در اختیار کارآفرینان برتر و متقاضیان کسب وکارهای خرد و کوچک قراردهد./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار