رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم گفت:سرعت غيرمجاز در 5ماه نخست امسال با 52درصد، اصلي ترين عامل بروز حوادث رانندگي در قم بوده است.
کد خبر: ۹۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 21 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ اردشير جمشيدي راد با اشاره به آمار حوادث رانندگي طي پنج ماه نخست امسال، افزود:طي اين مدت تصادفات خسارتي 20درصد کاهش داشته است.

وي عدم توجه به جلو، واژگوني و خواب آلودگي را از علل عمده بروز حوادث رانندگي در مدت مذکور برشمرد و خاطرنشان کرد: ايام پنجشنبه و جمعه بيشترين زماني بوده که تصادفات رخ داده است.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اينکه سرعت غيرمجاز در 5ماه نخست امسال با 52درصد، اصلي ترين عامل بروز حوادث رانندگي در قم بوده است به رانندگان توصيه کرد:با توجه به روزهاي پاياني تعطيلات و حجم بالاي مسافرت ها با سرعت مطمئن در جاده‌ها تردد کنند تا در صورت لزوم با کنترل به موقع خودرو، از بروز تصادف جلوگيري شود.

وي خواب آلودگي يکي از عوامل مهم در بروز تصادفات منجر به فوت ذکر کرد و از رانندگان خواست، پس از دو ساعت رانندگي10الي 15دقيقه در پارکينگ‌ها و فضاهاي مناسب بين راهي استراحت کرده و در هنگام خواب آلودگي از رانندگي پرهيز کنند. 

رئيس پليس راه استان قم در خاتمه ضمن تاکيد بر لزوم استفاده از کمربندي ايمني براي راننده و سرنشينان خودرو، افزود:پليس با رانندگان متخلف برابر قانون به شدت برخورد مي کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار