مسوول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: مجمع خیرین ورزش بروجرد در اولین اقدام بعد از تشکیل یکی از پیشکسوتان ورزش بروجرد را که به دلیل جرایم مالی در زندان بود، را آزاد کرد.
کد خبر: ۹۸۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 11 August 2021

به گزارش تابناک لرستان اصغر زینعلی روز چهارشنبه در گفت و گو بااهالی رسانه افزود: مجمع خیرین ورزش بروجرد توسط تعدادی از ورزشکاران بروجرد به تازگی تشکیل شده است و در اولین اقدام خود با شناسایی یکی از پیشکسوتان ورزش بروجرد در زندان با همکاری و همیاری خیرین وی را از زندان آزاد کردند.

وی اظهار داشت: ورزشکار پیشکسوت که به دلیل جرایم غیرعمد مدتی است در زندان به سر می برد امروز با یاری ورزشکاران خیر شهرستان بروجرد با پرداخت بدهی مالی از زندان آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

مسوول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: لازم به ذکر است مجمع مردمی خیرین ورزش شهرستان بروجرد متعلق به جامعه ورزشی شهرستان بروجرد است و برای کمک به پیشرفت و توسعه ورزش و رفع مشکلات این حوزه فعالیت می‌کند. 
زینعلی اضافه کرد: از همه ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش و خیرین و همه مردم گرانقدر شهرستان بروجرد برای پیوستن به این مجمع مردمی و یاری رساندن به ورزش بروجرد دعوت به عمل می آید.
وی اظهار داشت: مجمع خیرین ورزش بروجرد قصد دارد تا با کمک خیرین به توسعه ورزش بروجرد در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری و کمک به ورزشکارانی که مشکل دارند در همه زمینه ها فعالیت نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار