مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم گفت: رسانه‌های استان در پوشش اخبار انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری عملکرد بسیار خوبی داشتند.
کد خبر: ۹۸۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۹ 08 August 2021

به گزارش تابناک قم، رضا صالحی در آیین اختتامیه اولین جشنواره انتخاباتی ایران مقتدر که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش روابط‌عمومی و رسانه برگزار شد که با استقبال خوبی هم همراه شد.

وی با بیان این که رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه و آبادانی کشور دارند، بیان داشت: اصحاب رسانه همواره یاری‌رسان همکاران ما در مجموعه روابط‌عمومی‌ها می‌باشند که قدردان این زحمات دوستان هستیم.

صالحی افزود: جشنواره در بخش اول و موضوع رسانه انتخاب و داوری را بر عهده خانه مطبوعات گذاشتیم که انصافاً همکاری و تعامل خوبی را صورت دادند.

وی ابراز داشت: موضوع جشنواره انتخابات ریاست‌جمهوری بود که به حق رسانه‌های استان به‌صورت شبانه‌روزی و همه‌جانبه اخبار این شکوه و حماسه را به تصویر کشیدند.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم تاکید کرد: رسانه‌های استان به‌خوبی چه در انعکاس اخبار ستاد انتخابات و چه در پوشش برنامه‌های انتخاباتی عمل کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار