فرماندار تویسرکان گفت: نحوه نظارت دستگاه های متولی باید به گونه ای باشد که فضای بازار برای سوءاستفاده واسطه گران و دلالان سود جو فراهم نشود.
کد خبر: ۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷ 03 March 2015

فرماندار تویسرکان گفت: نحوه نظارت دستگاه های متولی باید به گونه ای باشد که فضای بازار برای سوءاستفاده واسطه گران و دلالان سود جو فراهم نشود.

به گزارش ایرنا ؛ مهرداد موسوی در نشست ستاد تنظیم بازار تویسرکان افزود: واسطه گران و دلالان غیر قانونی در حوزه عرضه میوه و مواد غذایی نباید مجال بر هم زدن آرامش بازار شب عید را پیدا کنند.
وی ادامه داد:سهمیه تویسرکان در بخش عرضه میوه مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال جاری، میزان قابل قبولی است .
وی بیان کرد: روند توزیع میوه شب عید باید به صورت مستمر و متعادل باشد تا شاهد برهم خوردن نظم چرخه عرضه و تقاضا در بازار نباشیم.
موسوی بر لزوم نظارت دقیق و قانونی بر روند توزیع میوه و دیگر مواد غذایی از سوی دستگاه های اجرایی متولی این امر تاکید کرد و گفت: نظارت بر روند عرضه مرغ منجمد و گرم با قیمت مصوب باید تشدید شود تا شاهد قیمت گذاری های شخصی و کاذب در بازار نباشیم.
مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان نیز گفت: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا و مایحتاج عمومی از 17 تا 27 اسفندماه سال جاری با محوریت اتاق اصناف در تویسرکان برپا می شود.
رضا سلیمانی افزود: مقرر شده مرغ مورد نیاز شهرستان با تحویل روزانه دو تن از سوی استان تامین شود که سه شرکت تعاونی در شهرستان برای فعالیت در توزیع آن اعلام آمادگی کرده اند.
وی از تشدید روند نظارت و بازرسی بازار توسط گشت های مشترک دستگاه های مرتبط اجرایی از 15 اسفندماه سال جاری خبر داد و اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 24 هزار و 537 مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی در شهرستان صورت گرفته و 511 فرم تخلف تنظیم شده و برای تصمیم گیری به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
سلیمانی یادآور شد: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون چهار هزار و 283 مورد بازرسی از نانوایی های فعال در سطح شهرستان انجام گرفته و تعداد 120 مورد تخلف جهت اجرای حکم به تعزیرات حکومتی اعلام شده است.
عرضه و توزیع میوه مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال به صورت گسترده از تاریخ 26 اسفندماه در تویسرکان آغاز شود.
شهرستان تویسرکان با جمعیتی بیش از 103 هزار نفر در 90 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

 

 

 

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار