استاندار اردبیل گفت: تخصیص اعتبارات پروژه‌ها علاوه بر طرح‌های راه و آب، به‌سمت تولید جهت‌گیری شود.
کد خبر: ۹۷۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ 26 June 2021

اکبر بهنام‌جو بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: تحصیص اعتبارات پروژه‌های استانی علاوه بر طرح‌های راه و آب، به‌سمت تولید جهت‌گیری شود.

وی افزود: فرمانداران شهرستان‌ها باید بر احیا و بهبود وضعیت شهرک‌های صنعتی متمرکز شده و برای زیرساخت‌های تولید سهمی از اعتبارات را در نظر بگیرند.

استاندار اردبیل ادامه داد: در بحث فروش اموال، اردبیل جز استان‌های اول است که توانست فروش خوبی انجام داده و بخشی از هزینه‌ها را از این راه تامین کند.

اهمیت تأمین منابع فراحوزه‌ای در بخش آب

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بیان کرد: استفاده بهینه از فرصت‌های ملی و منطقه‌ای در استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و برای جلوگیری از بحران آب طی چند سال آینده در استان اردبیل، باید منابع پایدار فراحوزه‌ای در بخش آب تأمین شود.

بدری تصریح کرد: شفافیت در تخصیص اعتبار و شاخص‌های توزیع بودجه، یک اصل اساسی است که با رعایت آن بسیاری از نارضایتی‌ها از بین خواهد رفت.

رفع مشکل آب مطالبه اکثر روستاییان استان اردبیل است

محمود عباس‌زاده مشگینی، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر شفافیت شاخص‌های تخصیص بودجه گفت: آن‌چه در کل کشور کمتر مورد توجه قرار گرفته، اقدام نامناسب مسؤولان دولتی در تخصیص بودجه است که استاندار در اردبیل خوب عمل کرده و این موضوع در استان اردبیل مدیریت شده است.

عباس‌زاده اظهار کرد: تمام روستاهای استان اردبیل درگیر مشکل آب شرب هستند و مطالبه اکثر مردم روستاهای استان رفع مشکل آب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار