تابناک-رئیس دادگستری استان هرمزگان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و مدیران شرکتهای برق استان و ستاد پیگیری اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی از شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در راستای بررسی مشکل برق شرکت مذکور،بازدید کردند.
کد خبر: ۹۷۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 24 June 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان؛ خلیل قاسمی در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها قرار داریم نیاز است شرایط تولید را نیز برای بنگاههای تولیدی فراهم کنیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان افزود: متاسفانه با خاموشی ها و مشکل برق ایجاد شده برای واحدهای تولیدی استان هرمزگان، تنها در خردادماه سالجاری در مجموع تولید استان 132 هزار تن تولید را از دست داده ایم.
وی خاطر نشان کرد: همه ما به موارد رعایت پروتکل های بهداشتی و وضعیت کنونی کرونا در استان واقفیم ولیکن اثراث منفی تولید بنگاههای بزرگ استان با توجه به تولید ملی بودنشان، بازخورد آنها تنها برای استان نخواهد بود و در ماههای آتی مشکلات عدیده ای بوجود خواهد آورد.
قاسمی بیان داشت: اگر اکنون با توجه به شرایط حاضر، توجه ویژه ای به بنگاههای بزرگ نداشته باشیم و با همین مسیر حرکت نمایند بدون شک با توجه به حوزهای ارزآوری و تولید، در پایان سال نتایج مطلوبی را نخواهیم داشت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان سخنان خود افزود: واحدهای تولید چه در تابستان و چه در زمستان با مشکل انرژی مواجه اند بطوری که در تابستان مشکل برق و در زمستان مشکل گاز را دارند که نیاز است این مشکلات هر چه سریعتر مرتفع شود.

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار