فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نیازی به مراجعه حضوری داوطلبین نیست و تمام مراحل آن به صورت مجازی انجام می پذیرد.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 09 March 2021

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه اظهارکرد: داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری برای تاییدیه ثبت نام ندارند و می توانند از طریق اپلیکیشنی که بر روی موبایل نصب می شود و همچنین رایانه، دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها ثبت نام کامل را انجام دهند.

وی افزود: توسط کمیته ثبت نام مستقر در فرمانداری بدون حضور داوطلب مدارک بررسی و تایید نهایی صورت می‌گیرد لذا نیازی به مراجعه حضوری داوطلبان نمی باشد.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: از روز بیستم ۸ صبح ثبت نام از داوطلبین سومین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر های کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران و هلشی شروع می‌شود و تا پایان ساعت اداری روز ۲۶ اسفند ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت داوطلبین عزیز عوامل اجرایی کمیته ثبت نام انتخابات داوطلبین می توانند به صورت الکترونیکی ثبت نام نموده و تمامی مدارک مورد نیاز را ارسال نمایند، فرایند تایید ثبت نام داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری بدون حضور داوطلبین انجام می‌شود و چنانچه ابهامی در مدارک وجود داشته باشد قطعاً به داوطلب اطلاع داده می شود و با اصل مدارک تطبیق داده میشود.

رنجبر در پایان تاکید کرد: در صورتی که داوطلب از طریق اپلیکیشن یا رایانه و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان در سطح شهر کرمانشاه و شهرهای تابعه موفق به ثبت‌نام نشود اعضای کمیته ثبت نام مستقر در فرمانداری آمادگی لازم را برای ارائه خدمات ثبت نام این عزیزان دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار