مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: هشت کیلومتر از مسیر گردنه اسدآباد با اعتبار 7.5 میلیارد تومان تعریض و بهسازی شد.
کد خبر: ۹۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷ 15 September 2015
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: هشت کیلومتر از مسیر گردنه اسدآباد با اعتبار 7.5 میلیارد تومان تعریض و بهسازی شد.

به گزارش فارس؛محمد رودباری اظهار کرد: گردنه اسدآباد یکی از مسیرهای اصلی و شاهراه در استان همدان است که ارتباط بین استان‎های ایلام، کرمانشاه و تهران و نقاط جنوبی کشور از طریق این گردنه حاصل می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور افزایش ایمنی و روان شدن ترافیک در این گردنه از سال گذشته با پیگیری‌های استاندار و مدیران متولی اعتباری از حوزه راهداری وزارت راه و شهرسازی برای این مهم انتقال یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کار مطالعاتی و انتخاب پیمانکار برای تعریض و بهسازی این گردنه انجام شده است.

وی افزود: طرح تعریض و بهسازی گردنه اسدآباد در دو فاز در حال انجام است و در فاز اول از بالای گردنه به سمت اسدآباد مسیری به طول 8 کیلومتر با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون تومان بهسازی و تعریض شده است. مدت زمان انجام طرح بهسازی و تعریض این گردنه 18 ماه است و با انجام طرح سه خط سربالایی و دو خط سرازیری برای این محور در نظر گرفته شده است.

این مسئول درباره پوشش ضعیف مخابراتی و آنتن‌دهی موبایل در گردنه اسدآباد گفت: در بالای گردنه آنتن‌دهی مناسب است و با وجود تلاش مخابرات و نصب دکل برخی از نقاط کور در این مسیر هنوز آنتن‌دهی ندارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: بحث آنتن‌دهی موبایل در گردنه اسدآباد در کارگروه ایمنی، حمل و نقل و ترافیک مطرح شده و در این خصوص راهکارهایی در نظر گرفته خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار