مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان خبرداد:
تابناک-مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان از برگزاری اولین جشنواره استانی موسیقی مجازی معلولین مهر هرمزگان با حضور داوران برجسته در ۱۵ بهمن ماه سال جاری به همت موسسه ستاره توابخش هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 02 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، غلامحسین رنجبر در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: مجموعه بهزیستی یک سازمان خدمات دولتی است که بالغ بر صد فعالیت اثر گذار را به جامعه هدف خود ارائه می دهد و در این بین وظیفه بهزیستی تنها به حمایت ختم نمی‌شود، بلکه ابعاد مهم دیگری از جمله پیشگیری و درمان و... هم برعهده دارد.

وی در ادامه افزود: ۳۵ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی هستند و برای اینکه پاسخگوی نیازهای جامعه هدف باشیم نیازمند تعامل و همکاری بیشتر و بهتر دستگاه ها و ارگان ها استان با مجموعه بهزیستی در زمینه های مختلف هستیم زیرا منابع دولتی محدود است و در این راستا بهزیستی به تنهایی قادر به برطرف کردن مشکلات نیست و در راستای ایفای مسوولیت های از صنایع خواست به کمک بهزیستی بشتابند.

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان به موضوع موضوع فرهنگی و هنری معلوین پرداخت و ابراز کرد: معلولیت به عنوان یک محدویت نیست، زیرا جامعه معلولین از استعداد، ظرفیت و توانمندی‌های بسیار خوبی در زمینه های مختلفی برخودار هستند که یکی از آنها در مقوله فرهنگی و هنری است.

رنجبر با تاکید بر اینکه توجه به بخش فرهنگی و هنری معلولین را یکی از ‌موضوعات مهم دانست و از برگزاری اولین جشنواره استانی موسیقی مجازی معلولین مهر هرمزگان با حضور داوران برجسته در ۱۵ بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش های مختلف در بندرعباس در دو بخش خانم ها و آقایان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره از دی ماه شروع به فراخوان کرده و معلولین ۲۰ روز فرصت داشتند آثار خود را ارائه نمایند که با توجه به استقبال لازم از جشنواره این مهلت تا ۵ بهمن ماه تمدید شد و بعد از بررسی آثار توسط داوران، افراد برگزیده در روز اختتامه اجرا خواهند داشت.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان از علی امینی، محمد زارعی، محترم پناه، علی کولغانی و علی زارعی شریف (ترانه) داوران این جشنواره نام برد.

رنجبر افزود: این جشنواره در ۶ بخش شامل موسیقی پاپ، کلاسیک، ردیفی، ایرانی، تلفیقی محلی و ترانه است و بنابر تشخیص داوران در چهار بخش داوری میر شود و افراد برگزیده در روز اختتامیه ۱۵ بهمن ماه در سالن شهید آوینی بندرعباس ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به صورت مجازی و از طریق پایگاه و تلویزیون اینترنتی شرجی اجرا خواهند داشت.


وی با بیان اینکه در مجموع ۴۲ اثر در قسمت های مختلف به دبیرخانه ارسال شده است، بیان کرد: در بخش گروهی ۱۶ اثر( موسیقی پاپ ۹، کلاسیک ۲ و محلی ۵ اثر) و انفرادی ۲۶ اثر می باشد که به نفرات برگزیده لوح و تندیس جشنواره و هدایای نقدی ارزشمندی اهدا خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان در پایان، گفت: این جشنواره به همت موسسه ستاره توانبخش هرمزگان و با همکاری بهزیستی هرمزگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس و پایگاه خبری و تلویزیون اینترنتی شرجی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ر5

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار