سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سمنان :
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سمنان از اعطای تسهیلات ۱۲ درصدی برای مقابله با آثار سوء اقتصادی کرونا بر روی فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 16 December 2020

باشگاه‌های ورزشی استان سمنان تسهیلات کرونا دریافت می‌کنند
به گزارش تابناک سمنان مصطفی مرادی ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به صورت ویدئوکنفرانسی به میزبانی ورزش و جوانان استان سمنان از اعطای تسهیلات به مکان‌های ورزشی و باشگاه‌ها خبر داد و بیان کرد: تخصیص این تسهیلات به منظور کاهش آثار سو اقتصادی کرونا بر روی این امکان است.

وی با بیان اینکه تخصیص تسهیلات ۱۲ درصدی ویژه کرونا برای باشگاه داران استان سمنان که در این دوران تعطیل و یا متضرر شده‌اند، در راستای جبران خسارات آنان صورت گرفته است، افزود: باشگاه‌ها برای اخذ تسهیلات تا پایان ماه جاری در سامانه sd.msy.gov.ir ثبت نام کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سمنان با بیان اینکه برای استخر داران تا سقف ۹۶ میلیون تومان تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: برای دیگر باشگاه داران سقف دریافت تسهیلات هشت میلیون تومان با کارمزد ۱۲ درصد و بازپرداخت دو ساله است.

مرادی با بیان اینکه در طرح سامانه میز خدمت نیز ۱۶ میلیون تومان به ازای هر نفر با تنفس شش ماهه به متقاضیان اختصاص می‌یابد، بیان کرد: برای استفاده از این تسهیلات نیز متقاضیان می‌بایست در سامانه ثبت‌نام کنند همچنین در صورتی که مهلت ثبت نام تسهیلات از سوی وزارت ورزش و جوانان تمدید شد، به اطلاع باشگاه داران خواهد رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار