رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان:
تابناک: رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان گفت: افزایش قیمت گوشت قرمز در آستانه نوروز امری طبیعی است اما نرخ این ماده پروتئینی نسبت به دو ماه گذشته ۱۵ درصد در اصفهان افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵ 01 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، اصغر پورباطنی با اشاره به افزایش قیمت گوشت در آستانه نوروز نسبت به دو ماه گذشته، بیان داشت: قیمتی که اتحادیه گوشت قرمز به سازمان بازرگانی اعلام کرده ۲۸ هزار تومان است با این حال به دلیل افزایش قیمت گوسفند زنده هر کیلو گوشت با نرخ ۳۰ هزار تومان وارد قصابی ها می شود.

وی تاکید کرد: مغازه داران حتی با فروش گوشت ۳۰ هزار تومانی نیز ضرر می کنند با این حال اتحادیه از آنها خواسته تا پیش از شب عید نرخ گوشت گران تر از این رقم نشود.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت گوشت قرمز در اصفهان نسبت به دو ماه گذشته حدود ۱۵ درصد افزایش داشته است، افزود: دو ماه پیش هر کیلو گوشت قرمز درب مغازه ها با قیمت ۲۶ .هزار تومان به فروش می رفت.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه بر قیمت فروش گوسفند زنده در بازار نظارتی نمی شود، بیان داشت: بعد از اطلاعیه ای اتحادیه گوشت مبنی بر عرضه گوشت درجه یک با نرخ ۲۸ هزار تومان، قیمت گوسفند زنده ۲ هزار تومان گران تر از قبل شده است.

پورباطنی با اشاره به نوسانات قیمت گوشت قرمز، گفت: شرایط آب و هوایی در این فصل از سال سبب می‌شود که عشایر نتوانند گوسفندان خود را به بازار عرضه کنند که این امر سبب افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار می شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر برای تامین گوشت قرمز در بازار کمبودی نداریم، یادآور شد: ما در تولید گوشت قرمز منجمد دخالتی نداریم و شرکت‌های آزاد این فعالیت را انجام می‌دهند.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان با اشاره به قیمت انواع گوشت در بازار اصفهان، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت درجه یک گوساله ۲۸ هزار تومان، گوشت گاو ۲۴ هزار تومان، گوشت گوسفند درجه یک ۲۸ هزار تومان، گوشت گوسفند مخلوط درجه دو ۱۹ هزار تومان و گوشت شتر بدون کوهان ۳۵ هزار تومان درب مغازه ها عرضه می شود.

وی تصریح کرد: از گذشته تاکنون افزایش قیمت گوشت قرمز در آستانه سال نو امری طبیعی بوده اما بعید می دانم نرخ آن از حدود ۳۰ تا ۳۱ هزار تومان بالاتر رود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار