عکاس مازندرانی، چهارمین نمایشگاه عکس خیریه با عنوان «تخته سیاه» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 08 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از فارس امیرعلی رزاقی، عکاس خبری مازندرانی در شهرستان ساری، با اشاره به برگزاری نمایشگاه خیریه عکس «تخته سیاه» گفت: این نمایشگاه که با هدف کمک به دانش‌آموزان روستای محروم اسبوی بخش بندپی برگزار می‌شود، از 21 تا 23 شهریورماه در قائم‌شهر، نگارخانه نوران و از 24 تا 28 شهریورماه در ساری، نگارخانه سوره دائر است.
وی با اشاره به نمایش 25 عکس در ابعاد 40 در 60 در نمایشگاه عکس خیریه عکس «تخته سیاه» اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 10 تا 12 و عصرها از 17 تا 20 برای بازدید از نمایشگاه عکس مراجعه کنند.
این عکاس با بیان اینکه اختتامیه جشنوراه روز اول مهرماه در روستای جنگلی و صعب‌العبور اسبوی بندپی در محل مدرسه این روستا برگزار می‌شود، افزود: دانش‌آموزان این روستا برای آغاز سال تحصیلی جدید، نیازمند دریافت کمک هستند و با برگزاری این نمایشگاه، سعی دارم بخشی از مسائل این دانش‌آموزان را به همراه خیران رفع کنم.
رزاقی با تاکید بر تاثیرگذاری عکس در جلب مشارکت‌های مردمی برای کمک به افراد نیازمند، تصریح کرد: عکس‌هایی که در نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد گویای محرومیت‌های دانش‌آموزان این روستاست.
وی با اشاره به نقش رسانه در کاهش معضلات اجتماعی، ادامه داد: آموزش، حق کودکان است و هر کسی باید به اندازه توان خود تلاش کند تا کودکی به‌خاطر مسائل مالی، از تحصیل باز نماند.
این عکاس با بیان اینکه نمایشگاه عکس، بهانه‌ای است تا خیران کنار هم جمع شوند و بتوانند گوشه‌ای از مشکلات جامعه را رفع کنند، گفت: دانش‌آموزان روستای اسبو، چشم امید به خیرانی دارند که با حضور در این نمایشگاه، بخشی از نیازهای آنها را برآورده کنند.
رزاقی تاکنون سه نمایشگاه خیریه با عنوان «و این منم»، «این بار برای مسعود» و «کمی دور، کمی نزدیک» برگزار کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار