فرماندار اردبیل گفت: ۴۵ واحد فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل راه‌اندازی شده و این واحدها نقش اساسی در ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال و رونق اقتصادی منطقه داشته است.
کد خبر: ۹۰۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 06 October 2020

مسعود امامی یگانه روز سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، رویکرد دانشگاه آزاد را در کنار تحصیل و آموزش، فراهم کردن شرایط اشتغال با استفاده از مهارت‌آموزی دانست و افزود: نیاز است در این زمینه اهتمام ویژه صورت گیرد تا دغدغه و نگرانی‌های دانشجویان در حوزه اشتغال بعد از فارغ‌التحصیلی برطرف شود.

وی تولید محصولات دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد را یادآور شد و گفت: در این زمینه ۴۰محصول دانش‌بنیان تولید و وارد چرخه تولید شده است.

وی از راه‌اندازی مرکز سنجش سلامت در دانشگاه آزاد خبرداد و افزود: این مرکز از مجهزترین مراکز بوده و در راستای خدمات‌رسانی و ارج نهادن به سلامت گروه‌های سنی مختلف و استعدادیابی ورزشی در کودکان و نوجوانان شهرستان نقش موثری خواهد داشت.

وی اظهارداشت: راه‌اندازی دانشکده‌های جدید نیز با توجه به ظرفیت‌ها و نیازهای منطقه از جمله دانشکده آب درمانی مبنای کار است و رشته‌های جدید نیز با توجه به نیاز منطقه از جمله در حوزه سلامت و گردشگری ایجاد می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار