کارشناس اعزام و استقرار مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از فعالیت ۱۳۲ روحانیون مستقر در این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 03 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام ابوالفضل وروانی فراهانی افزود: ۱۳۲ روحانی مستقر در مناطق شهری و روستایی این استان مشغول فعالیت‌های تبلیغی هستند.
کارشناس اعزام و استقرار مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت مبلغان در راستای تحقق اسلام ناب، یادآورشد: فرهنگ‌سازی دینی و اسلامی، پاسخگویی به سئوالات دینی،‌ گسترش معارف قرآنی و تشکیل کلاس‌های روخوانی و روان خوانی، برگزاری مناسبت‌های مذهبی با مشارکت مردم، همکاری با مراکز آموزشی و فرهنگی، اقامه نماز در مسجد، سخنرانی عمومی با موضوع احکام و اخلاق، اجرای گفتمان دینی، توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، اهتمام به فریضه زکات و امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه‌های روحانیون در مناطق تبلیغی است.
حجت‌الاسلام وروانی با قدردانی از زحمات روحانیون مستقر، هجرت و بومی استان مرکزی که در ایام کرونایی به مردم عزیز استان خدمت رسانی کرده‌اند و این فعالیت‌ها هم اکنون نیز ادامه دارد، گفت: در موج اول انتشار ویروس منحوس کرونا ۲۳ نفر از روحانیون در بیمارستان ولیعصر و آیت الله خوانساری شهرستان اراک در خط مقدم مبارزه و پیشگیری از این ویروس مشغول فعالیت بودند.
کارشناس اعزام و استقرار مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: امید می رود با تمهیدات سازمان تبلیغات اسلامی بتوانیم تعداد روحانیون مستقر را در این استان را افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار