وضعیت قرمز کرونا در استان؛
به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به تعطیلات ایام پایانی هفته و تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: مردم استان از سفرهای غیرضروری در تعطیلات پیش رو اجتناب کنند.
کد خبر: ۸۹۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 22 August 2020

اتوبان قم – گرمسار هيچ تابلوي اطلاع رساني خروجي به سمت جواد آباد ورامين  ندارد - ایرنا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن بیان اینکه در این نشست اوضاع کرونا در سراسر استان‌ها بررسی شد، با همراهی مردم پیک دوم در حال فروکش شدن است، اظهار داشت: مردم استان سمنان در تعطیلات ایام پایانی هفته و تاسوعا و عاشورای حسینی از سفرهای غیرضروری در تعطیلات پیش رو اجتناب کنند.

وی بابیان اینکه برگزاری آزمون سراسری کنکور یکی از چالش‌های جدی این ستاد بود، تصریح کرد: خوشبختانه امروز آزمون‌های سراسری به پایان رسید و بر اساس گزارش‌های دریافتی از مسئولان برگزاری آزمون عملکرد در این حوزه مطلوب بوده است.

حبیب‌الله خجسته پور با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم بیان کرد: دوگانگی سلامت و عزاداری را در این استان نخواهیم داشت و آحاد مردم در عین رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند عزاداری کنند.

خجسته پور با تأکید بر اینکه وضعیت کلی استان سمنان قرمز است، یادآور شد: وضعیت دو شهرستان این استان قرمز، یک شهرستان سفید و مابقی نارنجی و زرد است.

وی با اشاره به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برای اجرای مراسم عزاداری تأکید کرد: مراسم در اماکن مسقف ممنوع است و هیچ شروطی برای ارتفاع سقف در این دستورالعمل تعیین نشده است.

معاون استاندار سمنان افزود: دسته‌روی، برگزاری مراسم سنتی، استفاده از ادوات عزاداری مثل علامت، طبل، سنج و غیره ممنوع است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار