معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: مردم اقدامات و عملکرد پلیس استان را در اعمال محدودیت‌های قانونی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا را با میانگین 85 درصد مفید و موثر عنوان کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 17 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ فرزاد یاسمی اظهار کرد: بر اساس پروژه نظرسنجی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی شیوع ویروس کرونا که توسط مرکز افکار سنجی موسسه امین و همزمان با سراسر کشور برگزار شد، بیش از ۸۵ درصد مردم استان، اقدامات و فعالیت‌های پلیس را در اجرای محدودیت‌های قانونی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا را مفید و موثر دانسته‌اند.

وی با بیان اینکه بر اساس نتایج این نظرسنجی ، عملکرد پلیس استان در مقابله با ویروس کرونا بالاتر از میانگین کشوری بوده است، تصریح کرد: بیشترین رضایتمندی مردم در حوزه مقابله و کنترل ویروس کرونا، مربوط به کنترل تردد خودروها و برخورد با تخلفات آنان بوده است .

یاسمی ادامه داد: بر اساس نتایج به دست آمده از این نظرسنجی، مردم به ابتکارات و اقدامات پلیس و دیگر سازمان‌های نظامی در مقابله با ویروس کرونا اعتماد کامل دارند.

وی با تاکید بر حضور پررنگ پلیس در کنار حافظان سلامت در حوزه بهداشت و درمان گفت: نیروی انتظامی در این مدت گام‌های خوبی را در اجرای طرح مومنانه مواسات و همدلی نیز انجام داده و کمک‌های خوبی از طرف کارکنان نیروی انتظامی استان به خانواده‌های نیازمند اعطا شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام به اقدامات دیگر پلیس استان در مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و یگان ویژه ،خیابان‌ها و معابر شهری و مرکز استان در فروردین ماه امسال سمپاشی و ضدعفونی شد و درمانگاه شفا نیروی انتظامی نیز علاوه بر توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی کننده در بین کارکنان نسبت به درمان و انجام تست‌های پزشکی اقدامات خوبی را انجام داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از مردم خواست ضمن رعایت بهداشت، حافظان سلامت کشور را در امر مقابله و کنترل این ویروس منحوس همراهی کنند و به سلامت خود و دیگران اهمیت بدهند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار