کد خبر: ۸۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۶ 03 September 2015

استاندار البرز با تاکید بر اینکه عملکرد رسانه‌ها در هفته دولت بررسی می‌شود، گفت: از رسانه برتر در این هفته تقدیر به عمل می‌آِید.

سیدحمید طهایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه امسال در هفته دولت با جمع مدیران استان به 6 شهرستان استان البرز سفر کردیم، اظهار داشت: در این هفته 337 طرح و پروژه افتتاح و فرصت شغلی برای هزار و 227 نفر فراهم شد.

وی با بیان اینکه سرمایه به کار گرفته شده در این پروژه‌ها 612 میلیارد تومان بود، افزود: افتتاح 5 هزار واحد مسکونی مسکن مهر شهر جدید‌هشتگرد با سرمایه‌گذاری 250 میلیارد تومانی در این هفته انجام شد.

استاندار البرز با اشاره اینکه در ملاقات مردمی هفته دولت 750 نفر با بنده و مدیران استانی دیدار داشتند، خاطرنشان کرد: از 180 خانواده ایثارگر و شهید در سطح شهرستان‌های استان البرز نیز همراه با مدیران دیدار به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه نشست با اهالی فرهنگ و هنر، سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌ها، احزاب و فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته انجام گرفت، یادآور شد: در این نشست اشخاص در بخش‌های مختلف به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

طهایی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته پخته‌تر و در چارچوب شفاف‌تری برگزار شد، عنوان کرد: کارآمدی پروژه‌ و برنامه‌های امسال البرز در هفته دولت بالاتر و ارزنده تر بوده است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران استان به همراه مجموعه استانداری البرز در این هفته از ابتدای صبح تا آخر شب حضور فعال و جدی داشتند، گفت:عده‌ای از خبرنگاران پا به پای مسئولان در این هفته حاضر شدند و همانند برخی رفع تکلیف نکردند.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه به رسانه‌های فعال استان البرز در این هفته نمره قبولی و بیست را می‌دهم، اظهار داشت: عملکرد رسانه‌های البرزی در هفته دولت بررسی می‌شود و از رسانه برتر در این هفته تقدیر به عمل می آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار