کد خبر: ۸۷۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 25 July 2020

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سورنا ستاری  معاون علمی و فناوری رییس جمهور ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تاکید بر لزوم تغییر فرهنگ غالب در کشور در عرصه اشتغال، اظهار داشت: امروز باید به سمتی حرکت کنیم که توجه جوانان به کارآفرینی باشد و استخدام یک واژه نافرمی در جامعه باشد و کارآفرینی توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه در شرایط تحریم بسیاری از لوازم و وسایل توسط نیروهای داخلی و جوان ساخته و تولید می‌شود، گفت: نتیجه تغییر دیدگاه جامعه به سمت کار و فعالیت، همین تولیداتی است که امروز شاهد آن هستیم.

ستاری افزود: یکی دیگر از اهداف ما این است که این تفکر در هر منطقه جا بیفتد که جوانان و اهالی همان منطقه با محوریت خود، مشکلاتشان را حل کنند، چرا که تفکرات و راه کارهای ما برای تهران و منطقه خودمان است و ساکنان هر منطقه به نیازها و اولویت‌های خودشان بهتر آگاهی دارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید نتیجه سرمایه گذاری در آموزش را در زندگی روزمره خود مشاهده کنند، گفت: این تعداد دانشگاه، پژوهشگاه و فضای علمی در کشور باید بتواند مشکلات مردم را حل کند و اگر غیر از این باشد یعنی یک جای کار مشکل دارد.

معاون رئییس جمهور با اشاره به بازدید خود از پارک علم و فناوری همدان، بر لزوم فعالیت در حوزه زیرساخت‌ها تاکید کرد و گفت: در بازدید امروز بودجه‌ای برای توسعه و تجهیز پارک فناوری همدان قرار داده شد تا هر چه زودتر شاهد موفقیت‌های این مجموعه باشیم.

وی با تقدیر از اقدامات آیت‌الله شعبانی، گفت: امیدواریم با حضور آیت الله شعبانی به عنوان یک شخصیت جوان و با انگیزه شاهد حل مشکلات در استان همدان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار