رییس اداره راه و شهرسازی دهلران
رییس اداره راه و شهرسازی دهلران گفت: از ابتدای سال تاکنون 125هزار مترمربع به ارزش 100میلیارد تومان اراضی ملی را از چنگال متخلفین ومتصرفین با دستور قاضیی خارج کردیم.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 21 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلمان ایمانی در گفتگو با خبرنگار ما  افزود: با توجه به ساخت وسازهای غیرمجاز در شهر دهلران موضوع بصورت جدی در دستور کار قرارگرفته است ودر در طول یک هفته گذشته 23هزار متر مربع به ارزش 18میلیارد تومان ارضی ملی آزاد سازی شدند

وی افزود: تخریب و رفع آثار تصرف از یک قطعه زمین با کاربری فضای سبز به متراژ تقریبی سه هزار مترمربع در مرحله پی کنی در منطقه چهار، تخریب و رفع آثار تصرف از یک قطعه زمین با کاربری ورزشی به متراژ تقریبی ۱۰ هزار مترمربع از نوع حصارکشی و احداث اتاقک مسقف و تخریب و رفع آثار تصرف از یک قطعه زمین با کاربری فضای سبز به متراژ تقریبی چهار هزار مترمربع در مرحله حصارکشی در منطقه یک ودر ماطق مخلف شهر نیر به صورت پرکنده 6هزار متر مربع از جمله این اقدامات هستند.

رئیس اداره راه وشهرسازی دهلران افزود: برابر قانون و مقررات اجازه نمی دهیم افرادی خود سرانه اقدام به تصرف اراضی ملی کنند.

ایمانی گفت: هرکسی بخواهد اراضی ملی را تصرف یا نسبت به دخل و تصرف در اراضی ملی اقدام کند برابر قانون و مقررات با وی برخورد می شود و در این زمینه با کسی مماشات نمی شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار