کد خبر: ۸۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 02 September 2015

رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: رویکرد ناجا، اقتدار همراه با مهربانی، رأفت و عدالت است.
[سردار اشتری: رویکرد نیروی انتظامی، اقتدار همراه با رأفت و عدالت است]

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز چهارشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان گیلان در رشت افزود: امروز امنیتی که کشور از آن برخوردار است؛ مرهون رهبری های مقام معظم رهبری و همدلی و همزبانی همه مسوولان است.
وی با اشاره به وجود نا امنی در کشورهای منطقه بیان داشت: جنایتی که امروز گروهک های تکفیری و سلفی در منطقه و کشورهای همسایه انجام می دهند و موجب ناامنی شده اند، با توجه به اسناد و مدارکی که وجود دارد؛ با حمایت آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی است.
فرمانده ناجا ادامه داد: این جنایات که به دروغ با نام اسلام و قرآن صورت می گیرد؛ توطئه است و تنها به منظور ضربه زدن به اسلام انجام می شود.
وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: نیروی انتظامی با متجاوزین به حقوق مردم و قانون شکنان با اقتدار برخورد می کند و با مردم و کسانی که به نیروی انتظامی پناه می آورند؛ رویکردی همراه با رأفت و عدالت دارد و این فرایند تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.
سردار اشتری اظهار داشت: یکی از تاکیدات همیشگی نیروی انتظامی، رعایت حقوق شهروندان است و این موضوع در اولویت کاری این نیرو قرار دارد و باید در اجرای ماموریت ها به گونه ای عمل شود که حقی از کسی ضایع نشود.
وی به فرماندهان نیروی انتظامی سفارش کرد که بر مجموعه های خود نظارت مستمر و مداوم داشته باشند و بازدیدها و اعمال نظارت ها بصورت جدی ادامه یابد.
فرمانده نیروی انتظامی رضایتمندی مردم و سلامت اداری را یکی دیگر از اهداف ناجا دانست و گفت: امروز دلیل اصلی اعتماد مردم به نیروی انتظامی، سلامت است و این سلامت، به مردم احساس آرامش می دهد و این بهترین سرمایه برای ناجا بشمار می رود.
سردار اشتری تاکید کرد: پلیس ارتباط خوبی با مردم دارد و مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند و این اعتماد به عنوان سرمایه اصلی باید حفظ شود.
وی با اشاره به هنجارشکنی هایی که عده ای از گردشگران در استان هایی همچون گیلان انجام می دهند، گفت: سفر میلیون ها گردشگر به گیلان، مسوولیت نیروی انتظامی را در این استان سنگین تر می کند و همه باید در استفاده از دریا و طبیعت، شئونات را رعایت کنند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ضرورت فراهم کردن تسهیلات برای همه مردم به منظور استفاده از امکانات طبیعی و برخورداری از تفریح و شادی سالم یادآور شد: برای حفظ امنیت و آرامش مردم اگر عده ای بخواهند هنجارشکنی کنند و شئونات را رعایت نکنند، با آنان برخورد می شود.
سردار اشتری گفت: امروز با وحدت بر محور تأکیدات رهبری ، شاهد رشد و شکوفایی ایران اسلامی هستیم.
وی یادآور شد: کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حوادث تلخ و شیرین بسیاری بوده و تمام این حوادث و تهدیدها ، به برکت وجود ولایت و مقام معظم رهبری، با موفقیت پشت سر گذاشته شده است.
وی با قدردانی از زحمات سردار قائدرحمتی فرمانده پیشین نیروی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی گیلان عملکرد موفقی داشته و در این عملکرد، شاهد افزایش کشفیات و کاهش جرایم بوده ایم و این موفقیت، نشان می دهد که برای داشتن استانی آرام و با ثبات، همه مسوولان و مردم پای کار هستند.
در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده نیروی انتظامی گیلان معرفی و از زحمات فرمانده پیشین، قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار