رشید حیدری‌مقدم با بیان اینکه ۱۸۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند تاکید کرد: دلیل ۸۵ درصد ابتلا به این بیماری در استان همدان عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و برگزاری برنامه دورهمی خانوادگی و مجالس عزا و عروسی بوده است.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱ 04 July 2020
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه ۱۸۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند گفت: ۴۶ درصد تست‌های مثبت ابتلا به کرونا در همدان به زنان خانه‌دار تعلق دارد.

به گزارش فارس، حیدری‌مقدم در ستاد استانی مقابله با کرونا با تأکید بر لزوم توجه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: در استان همدان یک‌هزار و ۹۱۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۸۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند تاکید کرد: دلیل ۸۵ درصد ابتلا به این بیماری در استان همدان عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و برگزاری برنامه دورهمی خانوادگی و مجالس عزا و عروسی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه در کشور از هر ۱۰۰ هزار نفر ۲۹۰ نفر و در استان همدان ۱۰۸ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند گفت: ۴۶ درصد تست‌های مثبت کرونا مربوط به زنان خانه‌دار است که نشاندهنده رعایت نکردن طرح فاصله‌گذاری فیزیکی از سوی آنان است.

وی تاکید کرد: هم اکنون ۴۶۰ نفر مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری هستند که نسبت به هفته قبل روند کاهشی داشته است.

حیدری‌مقدم در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم رعایت اصل فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک برای کنترل بیماری خواستار توجه به این مهم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار