فرماندار گچساران گفت: افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا طی ۱۰ روز گذشته در این شهرستان یک و نیم برابر افزایش یافته که نگران کننده است و باید به این موضوع توجه ویژه شود.
کد خبر: ۸۶۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 09 June 2020
به گزارش تابناک کهگلویه و بویراحمد به پقل از ایرنا ، علی خوان پایه روز سه شنبه درنشست ستاد پیشگیری از شیوع بیمار کرونا افزود: با توجه به وضعیت قرمز ویروس کرونا در این شهرستان متاسفانه هر روز بر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزوده می شود.
وی بیان کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا هم اکنون در این شهرستان ۱۷۰ نفر است در حالی که این آمار در ۱۰ روز گذشته ۷۰ نفر بود.
خوان پایه ابراز کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی یک و نیم برابر شده است.
وی تصریح کرد: مردم هشدارهای مسئولان و کادر درمانی در خصوص ویروس کرونا را جدی بگیرند و به دستورالعمل‌های ابلاغی در این زمینه عمل کنند.
خوان پایه گفت: ویروس کرونا برخلاف تصوری که مردم عامه فکر می کردند در تابستان ضعیف نشده و تعداد مبتلایان افزایش یافته است.
فرماندار گچساران اظهار داشت: علت مبتلا شدن ۱۰۰ نفر در این شهرستان طی ۱۰ روز گذشته به ویروس کرونا از سر گیری زندگی عادی،  توجه نکردن رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی تاکید شده است.
خوان پایه تصریح کرد: حضور در تجمعات، مراسم ختم و عروسی و همچنین مکان های پر ازدحام خطر شیوع و انتقال ویروس کرونا را افزایش خواهد داد.
وی تصریح کرد: استفاده از ماسک برای تمامی دستگاه‌های اجرایی اجباری است و متولیان امر در صورتی که دستورالعمل های بهداشتی را جدی نگیرند با آنها برخورد خواهد شد.
خوان پایه ابراز کرد: برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری و تجمعات در شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
وی افزود: در چارچوب طرح فاصله گذاری اجتماعی ورود به بوستان‌ها و پارک‌های شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
خوان پایه اظهار داشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در اسفند سال ۱۳۹۸ تاکنون یکهزارو۶۷۴ مورد نمونه گیری کرونا در گچساران انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار