رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام گفت:سانحه رانندگی در ایلام جان عابر پیاده را گرفت.
کد خبر: ۸۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 30 August 2015

محسن ناصری درگفتگوباخبرنگارتابناک ایلام گفت : بی‌احتیاطی راننده یکدستگاه پژو 405 جان عابر پیاده را گرفت. پس از اطلاع ماموران از یک حادثه رانندگی در مسیر ایلام به ملکشاهی بلافاصله گشت پلیس راه به محله حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی یکدستگاه پژه 405 با یک عابر پیاده که در حال پباده‌روی بود به شدت برخورد کرد. فرد مصدوم توسط یگان‌های امدادی به بیمارستان منتقل که براثر شدت جراحات وارده فوت شد.

رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به اینکه در روزهای پایانی تابستان قرار داریم از رانندگان خواست در طول مسافرت با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از هرگونه شتاب و عجله خودداری کنند.

* بیش از 5 میلیارد و 700 میلیون ریال جرائم معوق 352 خودرو

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از برخورد قانونی 352 دستگاه خودرو با بیش از 5 میلیارد و 700میلیون ریال جرائم معوق در استان خبر داد.

نورالله خادم گفت: در اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ،عوامل گشت پلیس راهنمایی و رانندگی درهنگام کنترل ترافیک ، ازابتدای سال تعداد 352 دستگاه خودرو را به علت داشتن خلافی بالای ده میلیون ریال در معابر شهری متوقف و برابر مقررات با آنها برخورد کردند.

وی گفت: بیشترین تخلف مربوط به سواری 405 با بیش از 45 میلیون ریال جرائم معوق بوده که توسط عوامل گشت پلیس متوقف و روانه پارکینگ شده است.برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروهایی که جریمه آنان بیش از ده میلیون ریال باشد و پس از ابلاغ به مالک خودرو ظرف مدت یکماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکنند، برابر مقررات رفتار خواهد شد.

خادم با تاکید بر قاطعیت پلیس بر اجرای قانون تصریح کرد: برای ارتقای امنیت ترافیکی شهروندان پلیس با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد و در این راستا گشت‌های متعدد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و به نظم و امنیت ترافیک شهر نظارت می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار