حبیب الله خجسته‌پور:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب الله خجسته‌پور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: عقب افتادگی اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ویروس در استان سمنان با تلاش دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان ممکن جبران شود
کد خبر: ۸۴۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 04 May 2020

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان روز دوشنبه در نشست بررسی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای جهش تولید و ایجاد اشتغال زودبازده در سالن کوثر استانداری افزود: دستگاه‌های اجرایی در کنار تلاش برای جبران عقب ماندگی‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ویروس، برای تحقق شعار سال و جهش تولید به صورت مستمر در تلاش باشند.
وی تصریح کرد: استاندار سمنان در همایش استانداران سراسر کشور، عضو کمیسیون اقتصادی خواهند بود و پیشنهاد دستگاه‌های اجرایی استان برای جهش تولید در قالب مشخص و عملیاتی در این همایش مطرح و تبادل نظر خواهد شد.

حبیب الله خجسته‌پور خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی با تدوین برنامه‌های مشخص و عملیاتی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث جهش تولید و رونق کسب و کار اقدام کنند و با تفکیک و رفع موانع تولید برای گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت در استان بکوشند.
خجسته پور تصریح کرد: نگاه ویژه به بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری، واحد‌های صنفی و تولیدی استان برای تحقق شعار سال شود و با عزم ملی و اقدام جهادی می‌توان برای رونق و آبادانی روزافزون در کشور تلاش کرد.
وی خاطر نشان کرد: وزارت کشور ۳۰ اولویت در حوزه اقتصادی را به استان‌های کشور برای تحقق شعار سال ابلاغ کرد که باید به صورت ویژه و مستمر برای تحقق این راهبرد‌ها اقدام شود

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار