مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت :برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ویژه ماه مبارک رمضان از روز شنبه ششم اردیبهشت و همزمان با یکم ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف این استان آغاز می شود.
کد خبر: ۸۴۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ 25 April 2020


به گزارش تابناک مرکزی عبدالله واحدی افزود:برگزاری آیین جزءخوانی قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان واستفاده از مداحان و کارشناسان مذهبی در ایام لیالی قدر بدون حضور مردم ،همراه با پخش زنده تلویزیونی از شبکه آفتاب و پخش اذان ،ادعیه و زیارات از این مکان های مقدس و مساجد از مهم ترین برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در ماه مبارک رمضان است.
وی اضافه کرد:تهیه و توزیع ۵ هزار بسته حمایتی با محوریت مراکز افق امامزادگان در ماه مبارک رمضان نیز یکی دیگر از برنامه های اداره اوقاف استان مرکزی است که تا پایان این ماه مبارک انجام می شود.
حجت الاسلام واحدی تصریح کرد:ویژه برنامه خدیجه مادر امت ،در سالروز شهادت حضرت خدیجه ( س)،راه اندازی کاروان نسیم کرامت در سالروز ولادت امام حسن (ع)،تولید و پخش زنده مراسم شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)از شبکه آفتاب و پخش ادعیه و مناجات از تمامی بقاع متبرکه از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی برگزار می شود.
واحدی تاکید کرد:رعایت دقیق دستورات و مسائل بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در تمام برنامه ها تحت هر شرایطی ضروری و لازم الاجرا خواهد بود و در صورت تشخیص ستاد مقابله با کرونا در خصوص بازگشایی آستان مقدس امامزادگان آمادگی لازم را در این زمینه داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار