در حاشیه افتتاح 2360 واحد مسکن مهر روی داد؛
دقایقی پیش در گلبهار در نردیکی مشهد، افتتاح 2360 واحد مسکن مهردرحالی رقم خورد که تعدادی از معترضان با تجمع در مسیر معاون رییس جمهور، خواستار رفع مسائل خود شدند.
کد خبر: ۸۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 27 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، سفر دو روزه معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور به استان و همزمان با هفته دولت، امروز در مشهد درحالی آغاز شد که جمعی از خریداران معترض وضعیت مسکن مهر گلبهار در حاشیه آیین افتتاح 2360 واحد مسکن مهر در این منطقه، تجمع کرده و به بیان نقطه نظرات و دغدغه های خود پرداختند.
دکتر محمدباقر نوبخت نیز در واکنش به این اعتراضات دقایقی را در جمع مردم ایستاد تا شنونده دردهای آنان و بغض‌هایی باشد که انگار پس از سال‌ها سر باز کرده بود به طوریکه یک بانوی حدودا 50 ساله که خود را فرهنگی معرفی کرد فریاد کشید: آقای نوبخت ، شما بروید دیگر هیچکس برای ما کاری نمی‌کند!؟
این خانم فرهنگی افزود : 30 سال است خدمت کردم و اینک به اینجا آمده ایم و متاسفانه در این قسمت ساختمانهای مسکن مهر گلبهار، بیمارستان نداریم و نه از نظر امنیتی هم وضعیت خوبی نیست.
وی ادامه داد : معابر منتهی به این پروژه ها از ساعت 8 شب به بعد تاربک و ظلمات است و روشنایی ندارد!
به گفته این خانم فرهنگی، امکانات راهی و مکانهای خرید در این بخش گلبهار خیلی محدود است
و آسفالتهای تازه کار شده که عمر چندانی ندارد از حالا ترک برداشته است.
وی افزود : سرویسدهی اتوبوس محدود است و در این بخش کلا نداریم ضمن اینکه فضای اموزشی هم هنوز وجود ندارد که درآستانه مهر مستاصل مانده ایم.
این فرد ساکن در مسکن مهر گلبهار همچنین از وضعیت ساختمان‌سازی ناقص با مصالح کم کیفیت در مسکن مهر این منطقه نیز شکایت داشت.

روشنایی منطقه تا عید نوروز و فضای آموزشی با پیگیری شخص استاندار


دکتر نوبخت ضمن شنیدن سخنان معترضان گفت: اصلا هدف من از آمدن به این‌جا این بود که حرف‌های شما را گوش کنم که برخی از این موضوعات  نیازمند کارشناسی است که به درستی کار انجام شود و قدم به جلو بگذاریم.
وی افزود: دولت هیچ افتخار و سعادتی جز خدمت رسانی به مردم ندارد و افتخار می کنم که حرف های مردم را گوش کنم و مشکلات مردم این منطقه را به ویژه در حوزه مسکن مهر به هیئت دولت منتقل می کنم زیرا باید برخی مسائل توسط هیئت دولت تصمیم گیری شود.
معاون رییس جمهور همچنین درباره روشنایی معابر نیز به رئیس شرکت توانیر که در محل حاضر بود دستور داد تا پیش از شب عید نوروز 95 این مسئله رفع و کار به طور کامل انجام شده باشد و وعده داد که اعتبارش را دولت تصویب می‌کند.
وی افزود : بحث ساخت فضای اموزشی را نیز استاندار محترم خراسان رضوی شخصا پیگیری می‌کنند که به امید خدا در اسرع وقت انحام شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا طرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
مسکن مهر 98 گلبهار مبلغ سی و یک میلیون وپانصدهزار تومان واریز وده قسط دویپروپست وسی پنج هزار تومانی واریزکرده ام پروژه تعطیل وجواب درستی داده نمی شود تقاضا دارم جواب مارابدهید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار