مدیرکل تعاون، کار و رفاه جتماعی استان ایلام خبر داد؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه جتماعی استان ایلام از پرداخت ۵۸۰ میلیون تومان مطالبات کارگران شرکت پدیده دوکوهه خبر داد
کد خبر: ۸۲۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 01 March 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ شیرخانی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های به عمل آمده توسط این اداره کل، دادستانی، اداره کل راه و شهرسازی و فرماندار چرداول، ۵۸۰ میلیون تومان مطالبات کارگران شرکت پدیده دوکوهه امروز توسط کارفرما به حساب کارگران شرکت واریز شد.

شیرخانی تصریح کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام به دنبال حسن تدبیر استاندار در پیگیری مشکلات و مسائل واحدهای کارگری و برگزاری جلسات منظم کمیسیون کارگری، مشکلات کارگری را در واحدهای کارگری در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حل مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی و صیانت از اشتغال موجود را در اولویت کاری خود قرار داده است و از تمام ظرفیت ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت جلوگیری و ریزش نیروی کار استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد با توجه به تاکید مقام عالی وزارت که صیانت از اشتغال موجود و كمك به واحدهای تولیدی مشكل دار از مهم‌ترین اقدام هایی است كه باید انجام شود، خاطر نشان کرد: این اداره کل، بازدیدهای میدانی از کلیه واحدهای کارگری، تشکل ها، تعاونی ها و سایر تشکل ها را در دستور کار خود قرار داده است‌.

وی ایجاد تعامل بین کارگر و کارفرما را ملاک تداوم رونق تولید دانست و بیان کرد: با ایجاد تعامل و تحکیم روابط بین کارگر و کارفرما می‌توان شاهد تداوم رونق تولید در واحدهای تولیدی بود.

گفتنی است شرکت پدیده پیمانکاری دوکوهه در حوزه عملیات راه سازی فعالیت کرده و در حوزه استحفاظی شهر چرادول است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار