معاون توسعه بنیاد شهید کرمانشاه گفت: تفکر سیستمی، چشم‌اندازی جدید و قدرتمند، زبانی خاص و مجموعه‌ای از ابزارهاست که ما می‌توانیم در جهت رفع مشکلات سازمان و فعالیت‌های کاری خود استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۰۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 28 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پی بردی نژاد معاون توسعه بنیاد شهیداستان کرمانشاه گفت: استفاده از ظرفیت همکاران بنیاد در حفظ مفاهیم علمی، تعاریف و کاربرد‌های تفکر سیستمی از جمله آشنایی هر چه بیشتر کارکنان با این تفکر است.

معاون توسعه بنیاد شهید کرمانشاه افزود: تفکر سیستمی قرار نیست صرفاً در سطح مدیریت کلان کشور یا کسب‌وکار‌های بسیار بزرگ، کاربرد داشته باشد بلکه در مجموعه فعالیت‌هایی که پیش روداریم نیز تفکر سیستمی می‌تواند در مدیریت‌های اداری، کسب‌وکار‌های کوچک و فضا‌های کارآفرینی و محیط خانواده هم کاربرد‌های مناسبی داشته باشد.

پی بردی نژاد گفت: تفکر سیستمی، چشم‌اندازی جدید و قدرتمند، زبانی خاص و مجموعه‌ای از ابزارهاست که ما می‌توانیم در جهت رفع مشکلات سازمان و فعالیت‌های کاری خود استفاده کنیم.

او ادامه داد: تفکر سیستمی روشی به‌منظور افزایش بهره‌وری است و اگر ما در این مسیر برنامه‌های آموزشی و عالمانه داشته باشیم قطعاً به نتایج خوبی دست خواهیم یافت و این مهم با ارزیابی که به‌عمل‌آمده است به‌خوبی نشان داده که در این خصوص همه ظرفیت‌های بنیاد پای‌کار آمده و تیم‌های بهبود نیز در اغلب ادارات بنیاد استان تشکیل‌شده و امید می‌رود الگوی مناسبی برای دستگاه‌های اداری استان و حتی الگویی در سطح کشور بوده و بنیاد استان را در تراز ملی معرفی کنیم.

معاون توسعه بنیاد کرمانشاه بیان کرد: بنیاد در قبال جامعه ایثارگری رسالت مهمی را بر عهده دارد که بر این اساس بایستی با برنامه‌های تحولی در پی خشنودی و رضایت ایثارگران عزیز باشیم.

رامین پی بردی نژادی با بیان اینکه در طی سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۸، تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی را ازجمله شعار‌های برنامه بهبود عملیاتی در بنیاد کرمانشاه است و افزود: فعال‌سازی چرخه‌های بهره‌وری در صف و ستاد ازجمله برنامه‌های سال جاری است.

تعداد ۲۶ نفر از همکاران بنیاد استان در قالب سه گروه مطالعاتی در حوزه‌های حوزه بهداشت و درمان، تعاون، فرهنگی و مدیریت توسعه و منابع انسانی به بررسی شیوه‌های اشتغال‌زایی، افزایش رضایت‌مندی جامعه هدف از خدمات بهداشتی درمانی، تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهینه‌سازی خدمات به منابع انسانی پرداختند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار