محمد حیدری در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: پلیس راه در برخورد با مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی، نحوه ی رسیدگی به لغزندگی جاده ها و امداد رسانی به خودروها اقداماتی را انجام داده است.
کد خبر: ۸۰۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 26 December 2019

 محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد:از روانسر به سمت پاوه، جوانرود و نودشه، با بارش برف سنگین مواجه هستیم. در آن مناطق تردد صرفا با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

او افزود: راه هایی که از روانسر به کرمانشاه و از سرمیل به اسلام آباد و کرمانشاه منتهی می شود، همچنان با بارش برف مواجهیم. با توجه به اینکه مسیر طولانی ست استفاده از زنجیر چرخ الزامی نیست اما به همراه داشتن آن توصیه می شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: از کرمانشاه به طرف شهرهای شرقی بارش باران خواهیم داشت و جاده ها لغزنده است. گردنه های برف گیر استان شامل سرمیل، چهار زبر، بید سرخ و مله ماس را برف گرفته است. در همین راستا نمک پاشی و برف روبی انجام شده است.

حیدری خاطر نشان کرد: تیم ها به اندازه کافی در این گردنه ها مستقر و در حال رسیدگی هستندو راهداری هم مشغول بازگشایی راه هاست، پلیس راه ترافیک را کنترل می کندو در واقع راهداری به پلیس راه اعلام نیاز می کند و در اسرع وقت به تصادفات رسیدگی می کند و حتی عملیات امداد رسانی را نیز انجام می دهد.

وی در پایان گفت: اگر زمانی نیاز با‌شد، نیروهای پلیس راه از تردد خودرو ها بدون زنجیر چرخ به سمت گردنه ها جلو گیری می کنند. نیروهای پلیس راه در 5 گردنه ی برف گیر استان تیم هایی به اسم تیم های ویژه ی طرح زمستانی مستقر کرده است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار