نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار و سوادکوه در مجلس از بیکاری، 13هزار فارغ‌التحصیل کشاورزی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 18 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری ایسنا سید هادی حسینی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری استان مازندران که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص گفت: مازندران با داشتن بزرگترین دریاچه دنیا، میزان بارندگی بالا، جنگل، منابع انسانی و کانون توریسم از ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
وی افزود: بندرهای امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر باید به صورت آزاد به بهره‌برداری برسد.
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ تصریح کرد: مازندران باید از حیث تجارت تقویت شود و برای تحقق این مهم این استان نیازمند راه‌اندازی پروازهای هوایی به دیگر کشورها است.
وی با تاکید بر اینکه محیط زیست باید رابط باشد نه مانع، افزود: متاسفانه مسئله محیط زیست و جنگل که خود می‌تواند موجب توسعه شود در مازندران موجب عقب‌ماندگی و مانع توسعه شده است.
حسینی با بیان اینکه مازندران از داشتن کارخانجات فرآوری چوب محروم است، افزود: هر روزه کامیون‌های چوب به سمت تهران می‌رود و عصرها به صورت محصولات فرآوری شده وارد مازندران می‌‍شود.
وی با اعلام اینکه مازندران در بخش کشاورزی 13 هزار فارغ‌التحصیل بیکار دارد، افزود: متاسفانه این استان که قطب کشاورزی است از بی‌آبی رنج می‌برد.
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ گفت: مازندران از لحاظ داشتن صنعت محروم است و این موجب بیکاری قشر عظیم تحصیل کرده شده و می‌خواهیم که دولت به حوزه صنعت توریسم و کشاورزی توجه ویژه داشته باشد.
وی افزود: باید کل مازندران را در یک مجموعه شهر ببینیم  و با انجام آمایشی برای استان از اراضی آن بهترین بهره‌وری صورت گیرد.
حسینی از معاون اول رئیس‌جمهور خواست تا وعده خود را نسبت به راه‌اندازی سالن کشتی در جویبار عملی کند.
وی اظهار کرد: جویبار که تا کنون به عنوان پایتخت کشتی جهان بوده است و در سال جاری به پایتخت ماهیان خاویاری در دنیا تبدیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار