رییس دادگستری آبدانان گفت: بیشترین حجم پرونده های قضایی این شهرستان مربوط به اختلافات ملکی و درگیری های شخصی است.
کد خبر: ۷۸۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 30 September 2019

به گزارش تابناک ایلام، علیرضا طهماسبی اظهار داشت: بر اساس بررسی های بعمل آمده بیش از ۱۰ هزار هکتار از عرصه ها و منابع ملی این شهرستان در دست اشخاص سودجو قرار دارند که با دور زدن قانون و پرونده سازی و اخذ آراء قضایی و انتظامی به اموال عمومی دست درازی کرده اند.


وی صیانت از سرمایه های ملی و اموال عمومی را وظیفه همه مدیران دانست و افزود: دستگاه قضایی مصمم است با تمام توان از عرصه های جنگلی، منابع طبیعی و اموال دولتی پاسداری کرده و با متخلفان و سهل انگاران در این زمینه در هر جایگاه و مقامی بشدت برخورد کند و اموال‌ و سرمایه های ملی را به بیت المال‌ باز گرداند.


فرمانده انتظامی آبدانان نیز گفت: هم اکنون علت بسیاری از درگیری ها و مراجعات مردم به یگان های انتظامی شهرستان موضوع اختلافات ملکی و تصرف غیرقانونی منابع طبیعی است.


سرهنگ محمد سلیمی زاده افزود: با تلاش و هوشیاری عوامل انتظامی و مشارکت بزرگان و ریش سفیدان منطقه،‌ شهرستان آبدانان در تمامی شاخص های مربوط از وضعیت بسیار خوب امنیتی برخوردار است.

مدیر منابع طبیعی آبدانان نیز تاکید کرد: این شهرستان دارای ۲۶۰ هزار هکتار عرصه ملی و منابع طببعی است که ۱۲۰ هزار هکتار آنرا عرصه های جنگلی تشکیل می دهد.


سیدقدرت نوروزی اضافه کرد: ۹۴۳ هکتار از عرصه های ملی آبدانان دارای معارض مردمی است که چنانچه اقدامات قضایی و انتظامی برای خلع ید قانونی این اراضی از متجاوزان صورت نگیرد در آینده نزدیک به‌ کانون بحران اجتماعی تبدیل خواهند شد./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار