فرماندار شهرضا:
تابناک: فرماندار شهرضا گفت: معضلات ترافیکی شهر غیر قابل انکار و در عین حال بسیار مهم است و ضرورت دارد تا برای رفع آنها چاره اندیشی شده و وضعیت موجود به سود منافع عمومی تغییر کند.
کد خبر: ۷۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 17 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محسن گلابی در جلسه شورای ترافیک شهرستان شهرضا با تاکید بر لزوم پیگیری مجدانه مدیران در وصول مطالبات اعتباری شهرستان اظهار کرد: پروژه‌های ترافیکی فراوانی نظیر اصلاح جاده کمربندی در شهرضا وجود دارد که سال‌هااست معطل مانده و باید به سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد از معضلات ترافیکی شهرستان مربوط به شهر شهرضا است، تصریح کرد: لازم است تا شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار عجله کند زیرا با ادامه تاخیر در روند انتخاب شهردار حقوق مردم بیشتر ضایع می‌شود.

فرماندار شهرضا بی توجهی نسبت به ارتکاب برخی جرایم راهنمایی و رانندگی را باعث گسترش موارد این تخلفات دانست و تصریح کرد: باید مقابله با تخلفات و رعایت حکم آمر قانونی در جامعه به یک هنجار تبدیل شود و برای این منظور پلیس هم باید قاطعیت بیشتری در مقابله با موارد تخلف نشان دهد.

گلابی ارائه آموزش‌های شهروندی را گام موثری در کاهش آمار تصادفات رانندگی و تخلفات راهنمایی برشمرد و یادآور شد: حضور گسترده رسانه‌ها و مطبوعات در سطح شهرستان و نیز مراکزی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی فرصت مناسبی برای ارائه این گونه آموزش‌ها را فراهم ساخته است.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی دست فروشان حاشیه مسیر اصفهان ـ شهرضا گفت: ایجاد بازارچه‌های بین راهی با مشارکت ادارات راه و شهرسازی و پلیس راهور اقدام موثری در این خصوص است.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: همه ما موظف به خدمت رسانی به مردم هستیم و معضلات عمومی جامعه نیز باید حل شود و در این مسیر هیچ گونه اهمال و کم کاری پذیرفتنی نیست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار