گزارش های تابناک البرز اثربخش بود
بیشتر اینگونه مراسم ها در شهرستان فردیس برگزار شده و شنیده های تابناک البرز حاکی از آن است که ناظران شورای نگهبان که فعالیت خود را برای رصد تبلیغات زودهنگام آغاز کرده اند، به این نکته توجه ویژه دارند.
کد خبر: ۷۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 12 August 2015

به گزارش تابناک – البرز: در اوایل ماه مبارک رمضان و با شدت یافتن تحرکات انتخاباتی برخی از کاندیداها، تابناک طی گزارشی نوشت: "از ابتدای ماه مبارک رمضان طبق یک سنتی حسنه، جشن ها و مراسم هایی برای جمع آوری کمک خیرین به نیازمندان، ایتام و حتی خانواده های زندانیان برگزار می شود.
خیرین استان البرز نیز مشارکت خوبی در این مجالس دارند و بدون هرگونه نگاه سیاسی و اقتصادی و حتی تبلیغاتی، برای کمک به نیازمندان تلاش می کنند. به عنوان نمونه محمد باقر مقدسی مدیرعامل ستاد دیه استان البرز در روز پانزدهم تیرماه اعلام کرد که با کمک خیرین البرزی از ابتدای ماه مبارک رمضان شرایط آزادی 20 زندانی غیر عمد فراهم شده است.
این در حالی است که برخی افراد از مراسم هایی مانند جشن های گلریزان که فی نفسه مطلوب و ارزشمند است، برای رسیدن به مقاصد گاه سیاسی خود استفاده می کنند. متاسفانه در 20 روز اخیر شاهد بودیم که تعداد زیادی مراسم تحت عنوان جشن گلریزان برگزار شده و در آن به صورت پنهان کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده اند. از سوی دیگر برخی از مسئولان استان از جمله تعدادی از فرمانداران نیز در این مراسم حضور داشته و توجهی به این نکته ظریف نکردند. بیشتر اینگونه مراسم ها در شهرستان فردیس برگزار شده و شنیده های تابناک البرز حاکی از آن است که ناظران شورای نگهبان که فعالیت خود را برای رصد تبلیغات زودهنگام آغاز کرده اند، به این نکته توجه ویژه دارند." 

حال پس از حدود یک ماه سید حمید طهایی استاندار البرز طی سومین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در بخشی از صحبت‌های خود به بحث سلامت در انتخابات اشاره کرد و گفت: هفته دولت فرصتی برای ارائه خدمات و دستاوردهای دولت است، در این بین به جهت آن که عملکرد کاندیداهای احتمالی رصد می‌شود با هرگونه اقدامی که خلاف قانون باشد برخورد جدی خواهد شد.

وی به فرمانداران توصیه کرد خود را از قرار دادن در مظان اتهام در مشارکت انتخاباتی کاندیداها مصون دارند.

طهایی با اشاره به تجربه خود در این زمینه خاطرنشان کرد: در دوران تصدی استانداری یکی از استان‌ها، شاهد تخلف یکی از فرمانداران در هنگامه و بزنگاه انتخابات بودم؛ پس از دریافت گزارش، بلافاصله دستور عزل فرماندار صادر و معاون وی به عنوان سرپرست، فرمانداری را اداره کرد.

استاندار البرز با بیان اینکه مفهوم حضور حداکثری مردم در انتخابات باید تحلیل شود، افزود: زمانی که کاندیداها تأیید صلاحیت شدند و اصلح بودن آنها از حیث پایبندی به نظام و انقلاب اسلامی تأیید شد، آن زمان است که مردم مجاز به حمایت از کاندیداها خواهند بود.

طهایی تأکید کرد: همه مسئولان باید زمینه های حضور حداکثری مردم در این انتخابات را فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
آقایان اول تکلیف فرماندارهای احمدینژادی رو مشخص کنن و بعد خط و نشون بکشن!
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
دقت کردید ...
وجود احمدی نژادچه کمک بزرگی به کشور کرده!!
دیگه هرکجا کم میارن یک جمله باپسوند احمدی نژاد ظهورمی کنه...احمدی نژاد رونداشتید چطورتوجیه می کردید؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
تو خودشو ناراحت نکن آقایان تدبیر نمی تونن آدمهای احمدی نژاد را بیرون کنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار