مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خبر داد؛
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت :دومین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز با هدف هم‌گرایی و هم‌افزایی عمومی در خصوص فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه و صلح‌طلبانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 03 July 2019

به گزارش  تابناک ایلام؛ میرزایی در خصوص این اظهار داشت : با توجه به استقبال اهالی رسانه و فرهنگ از نخستین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز، جمعیت‌هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نهاد یاری‌رسان بین‌المللی با هدف هم‌گرایی و هم‌افزایی عمومی در خصوص فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه و صلح‌طلبانه، در نظر دارد تا دومین جشنواره رسانه‌ای «مداد قرمز» را برگزار کند.

وی افزود: به همین منظور دبیرخانه این جشنواره از تمامی ‌روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اینترنتی و گزارشگران رسانه‌های تصویری و شنیداری دعوت به‌عمل می‌آورد تا ضمن مطالعه فراخوان جشنواره در وب‌سایت جشنواره به نشانی www.redpencil.ir، آثار خود را با محوریت فعالیت‌های جمعیت‌هلال‌ احمر در عرصه داخلی– بین‌المللی ارسال کنند.

میرزایی  گفت :عالیت‌های بشردوستانه و داوطلبانه، صلح و عدم تبعیض، امدادرسانی، تسکین آلام بشری در حوادث طبیعی (سیل و زلزله و…) و حوادث انسانی (سوانح جاده‌ای، مهاجرت، جنگ و هر رویداد و موضوع دیگری که در آن موضوعات مرتبط با جمعیت‌هلال‌احمر مطرح شده باشد)، به عنوان موضوعات این جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد : دومین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز در دو بخش بخش عمومی (روایت‌های رسانه‌ای از موضوعات جشنواره در رویدادهای داخلی و بین‌الملل ) و بخش ویژه (روایت‌های رسانه‌ای از سیل سال۹۸ در استان‌های سیل‌زده گلستان، لرستان، خوزستان، فارس، ایلام، مازندران و چهارمحال و بختیاری) برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت : آثار ارسالی به این جشنواره باید بعد از فروردین سال ۹۷ منتشر شده باشند.

وی افزود: همچنین جوایز نفرات برتر هر حوزه علاوه بر تندیس جشنواره یا لوح سپاس مبلغ ۲ و ۳ و ۵ میلیون تومان خواهد بود.

شایان ذکر است :علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره با شناسه تلگرامی @Redpencil۹۸ و یا شماره تلفن ۸۵۶۳۲۴۵۵ تماس بگیرند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار