معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش پرورش طرح یاوران نماز را یکی از فعالیت ها و برنامه های خوب آموزش و پرورش در راستای گسترش فرهنگ نماز خوانی به خصوص نماز جماعت عنوان کرد.
کد خبر: ۷۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 12 August 2015


به گزارش تابناک تبریز حمیدرضا کفاش با اشاره به برگزاری نشست مشترک شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش با مدیران کل استان ها در تبریز، اظهار داشت: مشکلات مدارس و مسائل آموزشی و تربیتی آموزش پرورش استان ها در این جلسه با حضور وزیر محترم بررسی میشود.

وی تصریح کرد: آخرین کارها و اقداماتی که برای شروع تحصیلی لازم است انجام گیرد و مشکلات احتمالی آموزش پرورش برخی استان ها در سازمان دهی نیروی انسانی در این جلسه به آن پرداخت خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، افزود: معاون محترم تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز در این جلسه حضور دارند و به اتفاق، گزارش برنامه های استانها در طول تابستان در حوزه پرورشی و تربیت بدنی را ارزیابی خواهیم کرد.

کفاش، استان آذربایجان شرقی را یکی از استا های بسیار خوب در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: مدیران کل در این جلسه، فعالیت های سازنده خود را به سایر مدیران کل و وزیر و معاونین تشریح خواهند کرد تا ازتجربیات این استان ها ، استان های دیگر هم استفاده کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی یاوران نماز با حضور مدیران مدارس شمالغرب کشور در تبریز، اظهار داشت: امسال طرح مبین با هدف آموزش مدیران مدارس برگزار می شود که اولین دوره آن در تهران برگزار شد و دومین جلسه نیز به میزبانی تبریز برگزار می شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، طرح یاوران نماز را یکی از فعالیت ها و برنامه های خوب آموزش و پرورش در راستای گسترش فرهنگ نماز خوانی عنوان کرد و گفت: مدیران مدارس در این دوره با روش های انس کردن دانش آموزان به نماز جماعت و چگونگی برخورد با دانش آموزان آشنا خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار