رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از برگزاری 25 دوره‌ امداد و کمک‌های اولیه برای جامعه هدف توسط جمعیت هلال احمر تویسرکان در طرح تابستانی خبر داد.
کد خبر: ۷۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 06 August 2015

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از برگزاری 25 دوره‌ امداد و کمک‌های اولیه برای جامعه هدف توسط جمعیت هلال احمر تویسرکان در طرح تابستانی خبر داد.

به گزارش فارس؛رحمت‌الله الوندی  برنامه‌های محوری جمعیت هلال احمر را آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی دانست و اظهار کرد: آموزش‌های امداد و نجات در جاده، کوهستان و سیلاب، چادر‌زنی، مهارت‌های زندگی و قرآن کریم بخشی از برنامه‌های هلال احمر در فصل تابستان است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری گفت: اعضای جمعیت هلال احمر تویسرکان در این رقابت‌ها با همت بالا جایگاه خوبی دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان با اشاره به اینکه 25 دوره‌ امداد و کمک‌های اولیه در این نهاد برای جامعه هدف در حال برگزاری است، ابراز کرد: 30 نفر در هر کلاس از برنامه‌های آموزشی جمعیت هلال احمر برخوردار می‌شوند.

وی افزود: 200 نفر از اعضای شاخه دانش‌آموزی هلال احمر در مسابقات امداد دانش‌آموزی در سطح شهرستان با عنوان طرح دادرس با هم رقابت کردند.

الوندی خاطرنشان کرد: 100 نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر تویسرکان آمادگی کامل برای شرکت در مسابقات شهرستانی رفاقت مهر را دارند.

وی برپایی کلاس‌های آموزشی امداد و نجات، مهارت داوطلبی، کارگاه‌های حمایت حیاتی پایه، آتل‌بندی، نمایشگاه اعتیاد و برپایی مدرسه فوتبال را برخی از برنامه‌های اوقات فراغت این نهاد دانست.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: جمعیت هلال احمر تویسرکان در راستای رفاه حال مردم در عرضه خدمات در حوزه‌های مختلف همه تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جشن پایان دوره‌ای کار کانون غنچه‌های هلال در جوار آرامگاه حضرت حیقوق نبی(ع) خاطرنشان کرد: غنچه‌های هلال پس از گذراندن این دوره و با ورود به دبستان عضو جدید اعضای کانون دانش‌آموزی هلال احمر می‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار