فرماندار تویسرکان از خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر فرسفج شهرستان تویسرکان در ۲۰ مرداد ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 05 August 2015
فرماندار تویسرکان از خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر فرسفج شهرستان تویسرکان در ۲۰ مرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش تسنیم؛سیدمهرداد موسوی در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی مراسم خاکسپاری شهدای گمنام شهرستان تویسرکان، اظهار داشت: مقدمات کار توسط بخشداری قلقلرود و شهرداری فرسفج آماده شده است.

وی با تأکید بر اینکه محور کار آماده شده است گفت: ۶کمیته امنیت و انتظامات، اطلاع‌رسانی، فرهنگی، پشتیبانی، فنی و عمرانی و اجرائی مشخص و سازماندهی شده و همچنین وظایف کمیته‌ها نیز مشخص و به اعضای کمیته‌ها اعلام شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به خاکسپاری دو شهید گمنام در ماه‌ گذشته در شهر سرکان، گفت: خوشبختانه تجربه‌های خوبی داریم و باید سعی کنیم مراسم خوب و در خور شأن شهدا در روز خاکسپاری در شهر فرسفج نیز داشته باشیم.

موسوی با تأکید بر اینکه میزبانی شهدای گمنام یک افتخار برای شهرستان تویسرکان است، گفت: همه مدیران باید پای کار بیایند و نهایت اهتمام و حمایت را در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم خاکسپاری شهدای گمنام داشته باشند.

وی با اشاره به خاکسپاری این شهدا در ساعت۱۰ صبح روز ۲۰ مردادماه در شهر فرسفج گفت: سعی شود مداحان و سخنران توانمند برای مراسم دعوت شود و سخنران نیز بیشتر پیرامون فرهنگ شهادت و شهدا سخنرانی نماید و از ورود به مسائل حاشیه‌ای و سیاسی خودداری کند.

فرماندار تویسرکان از ورود ۱۱شهید گلگون کفن دیگر نیز در ۱۷مردادماه به شهرستان خبر داد و گفت: این شهدا نیز یک شب در شهرستان ما میهمان هستند که امیدواریم میزبان خوبی برای آنها باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار