امام جمعه تبریز گفت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس مبانی دین و حضور موثر مردم به پیروزی رسید.
کد خبر: ۷۱۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 04 February 2019

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: انقلاب ایران بر اساس مبانی دین و حضور موثر مردم به پیروزی رسید و امروز هم با نقش آفرینی آحاد ملت در توسعه و پیشرفت آن این مسیر باصلابت دوام و قوام دارد.

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان با بیان اینکه انگیزه های دینی و حضور با بصیرت؛ انقلاب مردم ایران را به پیروزی رساند، گفت: حضور با بصیرت، اعتقادات دینی و رهبری مقتدرانه، انقلاب اسلامی مردم ایران را به پیروزی رساند.

 امام جمعه تبریز افزود: حضور مردم اعم از زن و مرد، روحانی، دانشجو و بازاری عامل پیروزی انقلاب است و امروز هم با همان ایمان و اقتدار راه انقلاب زیر پرچم ولایت در مسیر توسعه و سربلندی قرار گرفته است.

وی گفت: رهبری صحیح و پیامبرگونه امام راحل از جمله عوامل دیگر پیروزی انقلاب اسلامی است که امروز همان عوامل، عامل ثبات و حفظ انقلاب و نظام اسلامی است، و مردم همانند روزهای سرنوشت ساز اول انقلاب پای آرمان های خود ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نه تنها امروز هدایت انقلاب را بر عهده دارند، بلکه هدایت مسلمانان جهان هم بر عهده ایشان است، گفت: همان امامی که انقلاب را هدایت می کردند، جانشین صالح آن امام عظیم الشان رهبر معظم انقلاب با همان صلابت امام به راه اصلی هدایت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار